فراخوان بازنشستگان تامین اجتماعی به تجمع در ۲۲ فروردین & خبر خوشحال کننده آزادی جعفر عظیم زاده

فراخوان بازنشستگان تامین اجتماعی به تجمع در ۲۲ فروردین

بازنشستگان: متحدانه آزادی اسماعیل گرامی را در توییتر مطالبه می کنیم

بازنشستگان تامین اجتماعی در اعتراض به خلف وعده ها و احکام صادره زندان و برای پیگیری مطالباتشان برای ساعت ده و نیم صبح روز ۲۲ فروردین در تهران به تجمع در مقابل مجلس اسلامی و در شهرستانها به تجمع در مقابل مراکز تامین اجتماعی فراخوان دادند. همسان سازی حقوقها و افزایش آن به بالای ۱۲ میلیون، درمان رایگان، داشتن حق تشکل، حق تجمع بدوراز هرگونه امنیتی کردن، پایان دادن به امنیتی کردن مبارزات، و پایان دادن به دزدی ها از جمله خواستهای اعلام شده بازنشستگان در تجمعات اعتراضی تا کنونی شان بوده است. در روز ۱۴ فروردین یکروز قبل از تجمع اعلام شده بازنشستگان برای ۱۵ فروردین، اسماعیل گرامی یکی از معلمان بازنشسته بازداشت شد و هنوز در زندان است. “اسماعیل گرامی آزاد باید گردد” یکی از شعارهای اعتراضی بازنشستگان در تجمع هجدهم فروردین بود. ده تشکل و گروه از کارگران و بازنشستگان تحت عنوان “متحدانه آزادی اسماعیل گرامی را در توییتر مطالبه می کنیم” برای ساعت ده شب ۲۲ فروردین طوفانی تویتری را اعلام کرده و همانجا قید نموده اند که هشتگ ویژه آنرا متعاقبا اطلاع رسانی خواهند کرد. اسامی گروه های فراخوان دهنده عبارتند از: گروه ۱۹ اسفند ، چالش صنفی معلمان ایران، سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، اتحاد بازنشستگان، شورای بازنشستگان ایران، اتحاد بازنشستگان ایران، کانون گفتگوی بازنشستگان تامین اجتماعی، گروه اتحاد بازنشستگان، اتحاد سراسری بازنشستگان ایران و بازنشستگان تامین اجتماعی.

بنا بر آخرین خبرها ها اسماعیل گرامی معلم بازنشسته عصر روز چهارشنبه ۱۸ فروردین به قرنطینه زندان تهران بزرگ منتقل گردیده است.‌ حزب کمونیست کارگری بر آزادی فوری و بدون قیدو شرط اسماعیل گرامی و تمامی زندانیان سیاسی تاکید دارد و ضمن اعلام حمایت از خواستها و مبارزات بازنشستگان همگان را به حمایت و پشتیبانی از آنان فرامیخواند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰ آپریل ٢٠٢١

خبر خوشحال کننده آزادی جعفر عظیم زاده

جعفر عظیم زاده چهره سرشناس کارگری و رئییس هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران امروز ۲۱ فروردین با پایان دوره محکومیتش از زندان رجایی شهر آزاد شد. کمپین برای آزادی کارگران زندانی، آزادی عظیم زاده را به وی، به خانواده اش، به اتحادیه آزاد کارگران ایران و به همگان شادباش میگوید.

کارگران زندانی و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند.

با قدرت مبارزات سراسری خود در زندانها را باز میکنیم

کمپین آزادی کارگران زندانی در ایران

۲۱ فروردین ۱۴۰۰

شهلا دانشفر

Shahla.daneshfar2@gmail.com

http://free-them-now.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *