جان ريحانه هنوز در خطرجدی است!

حکومت اسلامی و تشبثات شرم آور!
اینک ریحانه، دختر میلیونها نفر در ایران و در دنیا است. اینک سرنوشت او برای میلیونها نفر حیاتی است و هزاران نفر فعالانه برای نجات او تلاش میکنند.
در آنسو ارتش سایبری رژیم اسلامی و متفکرین وزارت اطلاعات، شروع به طراحی نقشه های شوم و در عین حال رنگ و روباخته و مسخره کرده اند.
طومار اعتراض به حکم اعدام ریحانه را چند ساعتی با اختلال روبرو کردند. دو نفر با امضا جعلی تانیا و سونیا ثابتی با امایل های مختلف از خارج کشور، لحظه به لحظه این طومار را امضا میکردند، تا مثلا اثبات کنند، که امضاها جعلی است و یا اهمیتی ندارد. ما اینرا فورا با مسئولین سایت ” آواز” در میان گذاشته و حل کردیم.
https://secure.avaaz.org/en/petition/Catherine_Ashton_Ban_Ki_Moon_Ahmad_Shaheed_Save_26_year_old_woman_from_being_hanged_in_Iran/?sgoyhhb

روز سه شنبه گفته شد که ریحانه را در زندان صدا کرده اند، زندانیان او را در حلقه محافظت خود گرفته و گفته اند نمیگذاریم او را ببرید. سه شنبه ها در زندانهای ایران، معمولا روز انتقال محکومین به قرنطینه و اجرای حکم در روزهای سیاه و خونین چهارشنبه است . هم سلولیهای ریحانه فکر کردند، او را میبرند تا اعدام کنند و گفتند نمیگذاریم ریحانه را ببرید. صدای اعتراض به حکم اعدام ریحانه به داخل زندان رسیده و آنها نیز خود را موظف میدانند مانع اجرای حکم ریحانه شوند. به آنها گفته اند برای صحبت کردن او را میبریم و زندانیان گفته اند بیایید اینجا صحبت کنید ما اطاق را برای شما خالی میکنیم.
به ریحانه گفته اند نامه ای را امضا کند که در آن گفته شده است او به خارج کشور ربطی ندارد، او ضد انقلاب نیست، او جاسوس نیست و …. و…
ریحانه اینها را امضا کرده است .
ما اکنون خبری از ریحانه و اینکه کجاست نداریم. همان قدر میدانیم که رژیم سعی میکند او را مخفیانه و بی سر و صدا اعدام کند.
بنظر میرسد تنها چاره را وزارت اطلاعات رژیم در اجرای فوری حکم اعدام میداند.
بهمین دلیل کمپین نجات ریحانه، در مورد وضعیت ریحانه هشدار داده و به همه معترضین و همه رسانه ها و نهادهای بین المللی میگوییم به اعتراضات و افشاگریهای خودمان باید گسترش دهیم ، ما خواهان تماس فوری اتحادیه اروپا، مقامات دولتها و سازمان ملل با حکومت اسلامی ایران برای دادن اخطار به آنها در مورد اجرای حکم اعدام ریحانه هستیم.
از اتفاقات جدید در این پرونده ، لب به سخن گشودن به اصطلاح وکیل خانواده سربندی است. این هم یکی دیگر از تشبثات رژیم برای خواباندن صدای اعتراضات بود. ایشان که وکیل وزارت اطلاعات در پرونده زهرا کاظمی بود و در آن پرونده از قاتلین و شکنجه کنندگان و از نظام دفاع میکرد، اکنون دارد شانس خود را در دفاع از وزارت اطلاعات در پرونده ریحانه امتحان میکند. روز گذشته در مصاحبه با رسانه های معلوم الحالی همچون تسنیم با چهره ای عبوس فرمودند که ریحانه در هر حال اعدام خواهد شد و دروغ هایی در مورد پرونده ریحانه گفتند که مادر ریحانه خانم پاکروان آنها را در فیس بوک خودشان پاسخ دادند.
بنظر میرسد باید منتظر ظهور ” پرس تی وی” و برنامه های اقرار گیری و شامورتی بازی هایی شد که رژیم در پرونده سکینه محمدی آشتیانی به آن دست زد!!
مبارزه برای نجات ریحانه، یک مبارزه در قلب و روح و روان، میلیونها نفر مردم ایران وجهان در جریان است که سرنوشت ریحانه را شنیده و برای نجات او و برای مقابله با سیستم قضایی و قانون وحشیانه قصاص جمهوری اسلامی تلاش میکنند.
این مبارزه باعث شده همه خود را درگیر بحثها و لحظات این مبارزه بکنند.
روز سه شنبه ۱۵ آوریل روز مهمی بود. اما هنوز تعیین تکلیف نهایی در پیش است. از همگان دعوت میکنیم برای به سرانجام رساندن این مبارزه مهم و انسانی به یاری ریحانه آمده و کمک کنند جان اورا نجات دهیم. وزارت اطلاعات حکومت اسلامی در بسیاری از پرونده های اعدام یک طرف قضیه است و بویژه در اعدام فعالین سیاسی وزارت اطلاعات است که شکنجه میکند و حکم میدهد و دوندگی میکند تا افراد را به قتل برسانند. در این مورد نیز پرونده جنایی- امنیتی است. ظاهرا خودشان کشته اند و دارند سناریوی قتل ریحانه را میریزند برای پاک کردن دستهای خونین خود در مورد قتل مرتضی سربندی.
به جنبش دفاع از ریحانه بپیوندید ما باید ریحانه را از دست اینها نجات دهیم. این امکان پذیر است!
جمعه این هفته روز اعتراض گسترده تر بین المللی به حکم اعدام ریحانه است. در هر جایی که هستید برنامه اعتراضی سازمان دهید . این یک نبرد مهم در دفاع انسانیت و حقوق انسانی و علیه قتل و جنایت و انسانکشی است.
مینا احدی
۱۶ آوریل ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *