از بهنام ابراهیم‌زاده خبری در دست نیست, وضعیت بهنام نگران کننده است

اطلاعیه شماره ١٨٦

از بهنام ابراهیم زاده از رهبران شناخته شده کارگری که هم اکنون در بند ٢٠٩ اوین بسر میبرد، خبری در دست نیست و از زمان انتقال او به این بند خانواده وی از او بی اطلاع هستند. به گزارش کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده، امروز دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۳ طبق روال هر دوشنبه که بهنام ملاقات حضوری داشت، همسر او به زندان اوین مراجعه کرد. اما باز هم خبری از بهنام نبود و همسر وی جهت پیگیری وضعیت او به قاضی خدابخشی رئیس دادگاه ۱۵ خرداد مراجعه کرد. اما باز هم بی‌ نتیجه و بدون هیچ خبری به منزل بازگشت. قابل ذکر است که از چندین هفته پیش ملاقات‌های بهنام با خانواده‌اش از طرف مسئولان زندان اوین قطع شده بود.

لازم به یادآوری است که بهنام ابراهیم زاده به دنبال حمله ددمنشانه نیرو‌های ویژه امنیتی جمهوری اسلامی به بند ۳۵۰ زندان اوین در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه و ضرب و شتم بی‌ سابقه زندانیان سیاسی در این بند، همراه تعدادی از زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ به انفرادی های ٢٤٠ منتقل شد. سپس در یازده اردیبهشت به ٣٥٠ بازگردانده شد و بعد از دو روز مجددا به سلول انفرادی ٢٠٩ منتقل شد. از آن روز به بعد خانواده بهنام با اینکه چندین بار به زندان اوین مراجعه کرده اند، اما نتوانسته اند هیچ خبری از بهنام دریافت کنند و به گفته همسر او با تمامی‌ تلاش‌هایی‌ که انجام داده تا الان راه به جایی‌ نبرده و گویا بهنام مفقود شده است.

همه شواهد حاکی از وضعیت نگران کننده بهنام ابراهیم زاده است. اخبار مربوط به بهنام را در سطح جهانی انعکاس دهیم و تلاش کنیم که حمایت وسیع بین المللی را از او جلب کنیم. به هر شکلی که میتوانیم به حمایت از او برخیزیم. خواستار ملاقات فوری خانواده بهنام با او و خبرگیری از وضعیت این کارگر زندانی شویم. با تمام قوا برای آزادی بهنام ابراهیم زاده، تلاش کنیم.

بهنام ابراهیم زاده، همه کارگران زندانی و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

٢٢ اردیبهشت ۱۳۹۳ ٬ ١٢ مه ۲۰۱۴
Shahla_daneshfar@yahoo.com
Bahram.Soroush@gmail.com
http://free-them-now.blogspot.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *