wpiicon

دعوت ونشست دولت آلمان و شرکایش با جانیان جمهوری اسلامی محکوم است!

wpiicon
         به دعوت اطاق بازرگانی ایران- آلمان و با پادرمیانی حزب سبزهای آلمان قرار است روزجمعه ۲۳ ماه مه نشست مشترک ایران و آلمان درشهر فرانکفورت برگزار شود. در این نشست مسئولان دولت آلمان، سران صنایع این کشور به همراه هیاتی از جمهوری اسلامی با شرکت سفیر رژیم در آلمان شرکت خواهند کرد. موضوع این نشست گسترش روابط اقتصادی و راههای سرمایه گذاریهای شرکت های آلمانی در ایران می باشد. دولت و احزاب پارلمانی آلمان از بدو روی کارآمدن دولت روحانی بر گسترش روابط دو طرف تاکید کرده و تا کنون چندین نشست در این باره برگزار کرده اند.
         دولت،پارلمان و سران صنایع آلمان در حالی با مقامات رژیم صد هزار اعدام مشغول تدارک گسترش روابط اقتصادی می باشند که درایران دولت روحانی سرکوب، اعدام های گسترده،دستگیری فعالین کارگری و ایجاد محدودیت های سیاسی واجتماعی را در دستورخود قرار دارد. در طول هشت ماهی که از سرکارآمدن دولت روحانی میگذرد بیش از ٤٠٠ نفر اعدام شده اند. صدها نفر به بهانه های مختلف دستگیر و در زندان می باشند. اذیت و آزاد فعالین کارگری، دانشجویی و فعالین زنان ادامه دارد.
دعوت از مقامات رژیم و فرش قرمز پهن کردن زیر پای متهمان و جنایتکاران جمهوری اسلامی،یک دهن کجی آشکار به مبارزات مردم برای رهایی از شر جمهوری اسلامی می باشد.دولت آلمان و شرکایش با این دعوت عملا درتائید سیاستهای سرکوبگرانه رژیم برعلیه مردم و در مقابل خواست برحق مردم ایران برای رهایی از نکبت جمهوری اسلامی قرار گرفته و اسپانسور و حامی حکومت صدهزار اعدام شده اند.
        مماشات وگسترش روابط اقتصادی و سیاسی دولت آلمان و شرکایش با جمهوری اسلامی محکوم بوده این سیاست دولت آلمان مورد نفرت و انزجار مردم ایران و مخالفان رژیم در این کشور می باشد. جای این جنایتکاران و آدمکشان در دادگاه هاست نه در تریبون های حامیانشان. همه سران و مقامات بلند پایه این رژیم به جرم ارتکاب جنایت برعلیه بشریت باید دستگیرو محاکمه گردند. دفاتر و سفارتخانه های رژیم جمهوری اسلامی در خارج کشور از جمله آلمان بسته و نمایندگانش باید اخراج شوند.
        در اعتراض به این نشست تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری برای روز جمعه ٢٣ مه فراخوان تظاهرات در محل برگزاری این نشست را داده است. ما همه مخالفان جمهوری اسلامی وانسانهای آزادیخواه را فرامیخوانیم که در این تطاهرات شرکت کرده و با صدای رسا اعلام کنیم که مردم ایران جمهوری اسلامی نمی خواهند، که هر گونه مماشات و چانه زنی دولت آلمان با جانیان و حکومت آدمکشان جمهوری اسلامی از نظر مردم ایران محکوم و مردود می باشد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
١٢ مه ٢٠١٤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *