صفحه ویژه درگذشت نازنین برومند

مراسم آنلاین گرامیداشت نازنین برومند عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران

………..

پیام قدردانی حمید تقوایی:

از طرف خود و خانواده از همه دوستانی که در فیس بوک و یا ایمیل و تلفن بما تسلیت گفتند و با پیامهای گرمشان با ما همدردی کردند صمیمانه تشکر میکنم. شما عزیزان این روزهای سخت را برای ما تحمل پذیر کردید. گرچه این اشک را، سرِ بازایستادن نیست!

حمید تقوائی ١٩ فوریه ٢٠٢١

………………..

حزب کمونیست کارگری: نازنین برومند عزیز را از دست دادیم

رفیق عزیزمان نازنین برومند عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری پس از چند سال جدال با سرطان امروز ۱۷ فوریه در شهر هامبورگ آلمان در سن ۵۶ سالگی درگذشت. درگذشت نازنین را صمیمانه به رفقای عزیز سوسن احمدی، حمید تقوایی، امیر روشن و پارتنر عزیزش تام و سایر اعضای خانواده و دوستان او و به کلیه اعضا و دوستداران حزب تسلیت میگوییم.

از دست دادن نازنین برای همه ما اعضا و کادرهای حزب و قطعا برای همه کسانی که او را از نزدیک میشناختند یک شوک درد آور است. او انسانی بسیار صمیمی و دوست داشتنی و سرشار از مهر و محبت و فداکاری بود. او در محیط پیرامون خود فقط دوستی و انسانیت میکاشت. نازنین از کادرهای قدیمی حزب کمونیست کارگری بود. او بیش از سه دهه زندگی خود را وقف مبارزه با بی عدالتی و تلاش و مبارزه برای ایجاد دنیایی انسانی و فارغ از ستم و تبعیض و نابرابری کرد. نازنین رفیقی دقیق، پیگیر و پر تلاش بود. او طی چند دهه گذشته در عرصه های گوناگونی چون تشکیلات خارج کشور حزب و سازمان حزب در آلمان و همچنین در عرصه مبارزه علیه اسلام سیاسی و علیه بیحقوقی زنان فعالیت کرد. علاوه بر این، نازنین یکی از کادرهای فنی حزب در حوزه اینترنت بود و خدمات شایانی در این زمینه به حزب داشت. از دست دادن نازنین یک ضایعه دردناک برای حزب ما و برای جنبش سوسیالیستی و برای همه مردم آزاده است.

یاد و خاطره نازنین عزیز و آرمانهایش همیشه زنده است. یادش را صمیمانه گرامی میداریم.

حزب کمونیست کارگری ایران

٢٩ بهمن ۱۳۹۹، ۱٧ فوریه ۲۰۲١

………………..

پیام به زبان کردی و عربی از طرف حزب کمونیست کارگری چپ عراق

کۆچی دوایی نازەنین برومند ئەندامی مەکتەب سیاسی حزبی کۆمۆنستی کرێکاری ئێران!
ئەمڕۆ ١٧\٢\٢٠٢١ حزبی کۆمۆنستی کرێکاری ئێران لە بەییانامەیکدا کۆچی دوای هاوڕی نازەنین برۆمەندیان ڕاگەیاند، نازەنین برۆمەند ئەندامی مەکتەب سیاسی حزب و ئەندامی کۆمیتەی تەشکیلاتی ئەڵمانیا بوو. نازەنین لە شاری هامبورگی ئەلمانیا لە تەمەنی ٥٦ ساڵیدا دوای ململانێیەکی زۆر لەگەڵ نەخۆشی شێرپەنجە کۆچی دوایی کرد، لە دوای خۆی سێ دەییەی لە خەباتی رزگاری خوازانە و جەسورانەی لە هەموو مەیدانەکاندا لە پێنا دنیایەکی بێ زوڵم و بێ چەوسانەوەو ولە پێناو دنیاکی باشتر و ئینسانی تردا بە جێ هێشت.
نازەنین خەباتگێڕێکی جەسورو جدی بوو لە هەموو مەیدانەکانی حزبی و سیاسی و کۆمەڵایەتیدا دەورێکی بەرچاوی هەبوو لە نێو کۆمیتەی ئەڵمانیای حزب و لە بورای ڕاگەیندندا و هەروەها لە هەموو چالاکیەکانی دژی جمهوری ئیسلامی ئێران و دژی بزووتنەوەی درندەی ئیسلامی سیاسی دا، هیچ بۆنەیەکی سیاسی و حزبی و کۆمەڵایەتی تێنەدەپەڕی بەشداری تێدا نەکات. نازەنین هەڵگریی ڕەفتاری زۆر ئینسانی و باڵا بوو لەگەڵ دیگەراندا هەمێشە ڕووخۆش و دەم بە پێکەنین بوو لە سەخت ترین دەوەرانەکاندا بزە لەسەر لێوێ لا نەدەچوو.
حزبی کۆمۆنستی کرێکاری چەپی عێراق سەرخۆشی گەرم پێشکەش بە حزبی کۆمۆنستی کرێکاری ئێران و براو خۆشکەکانی حەمید تەقوایی و سوسن ئەحمەدی و ئەمیر ڕەوشن هەموو هاوڕێ و ئەندامانی
خێزانەکەی دەکات. کۆچی دوایی نازەنیین زەرەرێکی گەورەیە لە بزووتنەوەی کۆمۆنزمی کرێکاری. یادی نازەنیین برومند لە وێژدانی هەموو تێکۆشەرانی ڕێگای سۆشیالیزم ئینسان دۆستاندا بە زیندووی دەمێنێتەوە.
نەمری بۆ یادی هاوڕێ نازەنین برۆمند !
سەرکەوتن بۆ حزبی کۆمۆنستی کرێکاری ئێران !
حزبی کۆمۆنستی کرێکاری چەپی عێراق
١٧ شوباتی ٢٠٢١


رحيل الرفيقة نازنين برومند عضوة المكتب السياسي للحزب الشيوعي العمالي الأيراني!
اعلن الحزب الشيوعي العمالي الأيراني في بيان نشره اليوم 17 شباط 2021 عن وفاة الرفيقة نازنين برومند عضو المكتب السياسي للحزب ولجنة تنظيم المانيا، في مدينة هامبوغ الالمانية عن عمر ناهز ال 56 سنة بعد صراع طويل مع مرض السرطان. تركت نازنين برومند وراءها ثلاثة عقود مضيئة من النضال التحرري والجرئ في كل الميادين من اجل عالم خال من الظلم ومن الأستغلال ولاجل عالم افضل اكثر انسانية.
كانت نازنين برومند مناضلة جسورة وجدية في كل نضالها الحزبي والسياسي والاجتماعي حيث لعبت دورا مهما داخل لجنة تنظيم المانيا للحزب في مجال الاعلام كما كانت شاركت في كل النضالات والفعاليات ضد نظام الجمهورية الاسلامية الايرانية وضد حركة الأسلام السياسي البربري حيث لم تكد تمر مناسبة سياسية وحزبية او اجتماعية او اعتراضية لم تشترك بها. وكانت نازنين تتمتع بصفات غاية في الانسانية والرقي وكانت محبة للاخرين وبشوشة حيث لم تفارقها بسمتها حتى في اصعب الظروف.
يتقدم الحزب الشيوعي العمالي اليساري العراقي بأحر التعازي والمواساة للحزب الشيوعي العمالي الايراني الى الرفيق حميد تقوايي و سوسن احمدي و امير روشن وجميع رفاق نازنين وعائلتها واصدقائها. ان رحيل نازنين لخسارة كبيرة لحركة الشيوعية العمالية. ستظل ذكرى نازنين برومند حية في ضمائر كل المناضلين من اجل الاشتراكية ومحبي الانسانية.
المجد والخلود لذكرى الرفيقة نازنين برومند!
النصر للحزب الشيوعي العمالي الايراني!
الحزب الشيوعي العمالي اليساري العراقي

…………………..

دبیرخانه کمیته مرکزی حزب کمونیست ایران

به رفقای کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران

با کمال تأسف خبر درگذشت رفیق نازنین برومند عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران را دریافت داشتیم. درگذشت وی را به خانواده رفیق نازنین، به رفیق حمید تقوایی و به اعضای حزب کمونیست کارگری ایران صمیمانه تسلیت می گوییم.
یادش گرامی باد

۳۰ بهمن ۱۳۹۹
۱۸ فوریه ۲۰۲۱

…………………….

دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست: پیام تسلیت به مناسبت درگذشت نازنین برومند!

با تاسف فراوان اطلاع یافتیم که امروز رفیق نازنین برومند عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران بعد از دوره ای بیماری درگذشت. ما درگذشت رفیق نازنین برومند را به رفیق حمید تقوایی و دیگر اعضای خانواده و رفقایش در حزب کمونیست کارگری ایران صمیمانه تسلیت میگویم. یاد نازنین عزیز گرامی باد!

دفتر مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

……………….

مبارزان کمونیست ـ تسلیت به حزب کمونیست کارگری ایران به مناسبت درگذشت رفیق نازنین برومند عضو کمیته مرکزی حزب

با نهایت تاسف از دست دادن رفیق نازنین برومند عضو کمتیه مرکزی حزب کمونیست کارگری ایران را به کمیته مرکزی و اعضا حزب و خانواده نازنین عزیز و به برادرش رفیق حمید تقوایی و دوستانش صمیمانه تسلیت می‌گوئیم.

یاد و خاطره مبارزات رفیق نازنین عزیز گرامی باد.

مبارزان کمونیست

………………………

هیات اجرایی همایش ایرانیان هامبورگ و حومه: پیام تسلیت بمناسبت درگذشت نازنین برومند

…………………….

بهنام ابراهیم زاده و عیسی ابراهیم زاده: رفیق حمید تقوایی و همه ی اعضای حزب کمونیست کارگری از شنیدن خبر از دست دادن رفیق خوبمان نازنین برومند بسیار متاثر و متاسف گشتیم.

غم از دست دادن عزیز در اثر بیماری مهلک سرطان برای ما بسیار آشنا و رنج آور است و هر بار که خبر از دست دادن رفیقی و آشنایی را در اثر سرطان میشنویم با تمام وجودمان این غم را حس میکنیم. اما میدانیم که مرگ یک فرایند طبیعی است و در واقع مرگ انتهای خطی است که تولد مبدا آن است و انتهای خط را باید پذیرفت همانگونه که تولد را پذیرفتیم.
رفیق نازنین برومند یک مبارز فعال بوده که سالها در میدان مبارزه، مستمرانه و مداوم مبارزه کرد و ما وی را با فعالیت های میدانی و پلاکاردهایی که همواره در دفاع از زندانیان در تجمعات در دست داشت در کنار فعالیتهای همه جانبه اش، بیشتر میشناسیم. عکسهایی از خودمان و سایر فعالین بارها در تجمعات در دستانش دیدیم زمانی که ما در زندان و حبس بودیم. صدای ما بود؛ آنزمان که ما در زندان بودیم و صدا نداشتیم. ما و خیلی از زندانیان سیاسی، فعالین کارگری مدیون رفیق نازنین برومند هستیم.

مرگ نابهنگامش همه مارا در شوک فرو برد و متاثر کرد.
رفیق حمید و تمامی رفقا، تسلیت مارا از صمیم قلب پذیرا باشید و ما درغم و اندوه خود شریک بدانید.

یاد و خاطره اش گرامیباد.

بهنام ابراهیم زاده و عیسی ابراهیم زاده

………………………………..

اصغر کریمی: سوسن عزیز، حمید، میترا، امیر و مسعود عزیز
درگذشت نازی فوق العاده عزیز را به همه شما عزیزان از طرف حزب کمونیست کارگری صمیمانه تسلیت میگویم.
نازی عزیز همه ما بود. بی نهایت عزیز. همه ما عمیقا شوک شدیم. از دست دادن او ضایعه بزرگی نه تنها برای حزب که برای تک تک ما بود. میدانم که چه لحظات سختی دارید. همه شما را در ِآغوش میگیرم. کاش کنارتان بودیم.
اصغر کریمی

…………………………

مینا احدی: بدرود عزیزکم! بدورد نازنین جان!
نازنین برومند، دوست بسیار عزیزم، خواهرم و یکی از عزیزترین رفقایم را امروز از دست دادم. ما در آلمان، با نازنین سالهای سال است که کار و فعالیت مشترک میکنیم. سالها قبل با یک زن جوان زیبارو و کوچک اندام، با اراده ای محکم و قوی، با پرنسیپ و فعال در عرصه های مختلف مبارزه با حکومت اسلامی در آلمان، آشنا شدم. و سالهای سال با او فعالیت مشترک کردم و از او آموختم، و رابطه دوستی ما هر روز محکم و محکمتر شد.
نازنین عضو کمیته مرکزی و در سالهای زیادی عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران بود. او در دهها سال فعالیت مشترک همه ما در آلمان، یک چهره مصمم، جدی و با پرنسیپ بود. ما بارها در سرما و گرما در تظاهراتها و میتینگها و جلسات مختلف شرکت کرده و همواره از نازنین یاد گرفته و با او همراهی میکردیم.
با نازنین بویژه از سال ٢٠٠٧ در نهاد اکس مسلم در آلمان، فعالیت وهمکاری از نزدیک داشتیم. من مسئول این سازمان و او معاون من بود. اما او راهنمای من، و کسی بود که مواظب بود در همه عرصه ها و در همه موضع گیریها در مورد دهها مسئله جدید و قدیم، درست حرف بزنیم و
در مقابل راستها و همچنین چپهای اسلام پناه، فعالیت موثر اجتماعی بکنیم و کارهای بزرگ در دفاع از حقوق زنان و کودکان و پناهندگان و بی خدایان انجام دهیم.
نازنین دوست من بود. یکی از نزدیکترین دوستانم. من امروز وقتی شنیدم نازنین را از دست دادیم زار زار گریه کردم. همیشه به او میگفتم عزیزکم، و توضیح میدادم با این کلمه میتوانم عمق محبت و “خوشه ویستی” خودم را بتو نازنین عزیزم ابراز کنم. دوستان ما در نهاد اکس مسلم امروز همه عزادار هستند. ما باهم با صدای بلند امروز ساعتها گریه کردیم و در مورد نازنین خودمان حرف زدیم.
من بارها مهمان خانه نازنین بودم و دوست او توم را بارها ملاقات کرده ام. از این طریق میخواهم به حمید تقوایی عزیز ، به میترا و سوسن و همه افراد خانواده نازنین و به توم دوست و یاور نازنین صمیمانه تسلیت بگویم و بگویم که شما را در آغوش میگیرم و در این روزهای سخت، قلب همه ما با شما است.
من به همه رفقای حزبی خودم که یک رفیق خوب و فعال و صمیمی خود را از دست دادند، از صمیم قلب تسلیت میگویم و به همه کسانی که در این سالهای طولانی با نازنین آشنا شده ودر آلمان در کنار او فعالیت کرده و یا از طریق فعالیتهای او زندگیشان سر و سامان یافت، تسلیت میگویم .
حزب ما و نهاد اکس مسلم در آلمان یک یار قدیمی خود و یک انسان نازنین را از دست داد. یاد نازنین اما همواره در قلبهای ما باقی خواهد ماند.
نازنین عزیزکم بدرود، همیشه خیلی دوستت داشتم و دوستت خواهم داشت. یاد تو در قلب من تا زنده هستم، حک شده است. بدرود عزیزکم. بدرود نازنین ترین!

…………………….

امیر توکلی: پیام تسلیت از طرف سایت روزنه و سایت حزب کمونیست کارگری ایران

ما رفیقی دلسوز و مهربان، خستگی ناپذیر و پرانرژی، دقیق و با پرنسیپ و همچنین کادر فنی برجسته ای را در حوزه اینترنت و مدیای اجتماعی حزب از دست دادیم. ما سالهای طولانی در کنار نازنین عزیز کار کردیم، او همواره تکیه گاه و مرجع ما در رفع مشکلات فنی سایتها بود و صبورانه و خستگی ناپذیر مشکلات را برطرف میکرد. نازنین انسانی تاثیر گذار در جامعه و در سیاست بود. او همه جا بود و همیشه بود.

ما متاسفانه نازنین عزیز را از دست دادیم، اما او همواره در قلبهای ما و در مبارزه ما برای یک دنیای بهتر زنده است و در کنار ماست. درگذشت نازنین عزیز را صمیمانه به رفقای عزیزمان سوسن احمدی، حمید تقوایی، امیر روشن و پارتنر نازنین، توماس و سایر بستگان و دوستان او تسلیت میگوییم. امیر توکلی

…………………………

عبدالله اسدی: نازنین برومند عزیز ما امروز درگذشت
نازنین، واقعا نازنین بود. نمی توانم جمله ای برای توصیف شخصیت نازنین پیدا کنم. او انسانی بزرگ و دوست داشتنی بود. بیست سال بود که او را از نزدیک میشناختم. من از رفاقت و دوستی با نازنین خیلی چیزها آموختم. سالها در هیات اجرایی تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران از نزدیک با او کار کردم. هنگامی که به این بیماری لعنتی دچار شد، تشکیلات خارج حزب را با خلا بزرگ روبروساخت.
نازنین جسه ای ظریف و ریزنقش و قلبی بزرگ و مغزی کاردان و صاحب نظر داشت. در کارش منظم و دقیق و با پرنسیب بود. دلسوز و صمیمی و انسانی به تمام معنا مساوات طلب و آزادیخواه و کمونیستی واقعی بود. نازنین مبارزی راستین برای رهایی و عدالت اجتماعی بود.
شجاعت و از خود گذشتگی و خستگی ناپذیری در مبارزه برای جامعه انسانی و برای دستیابی به آرمان رهایی بشر، در رفتار و کردار و مسئولیت پذیری و عمل روزانه نازنین بسیار نمایان بود.نازنین کمر به تغییر این دنیای نابرابر و برچیدن فاصله طبقاتی بسته بود و برای دستیابی به چنین جامعه ای مشت به آسمان میکوبید.
نازنین جان ماها که شانس این را داشتیم سالها با شما همسنگر شویم، برای ما مایه افتخار بودی، برای همین است مرگ تو برای همه ما تکاندهنده بود و به این اعتبار مرگ تو خسارت و ضایعه ای بزرگ برای خانواده و بستگان و همه ما بود. فقدان نازنین عزیز را صمیمانه به حمید تقوایی عزیز و میترا و بستگان و هم سنگرانت تسلیت میگم و برای همگی صبر و بردباری آرزو میکنم. یاد عزیزت همیشه دردل ما زنده خواهد ماند.
عبدالله اسدی

………………….

محمد شکوهی: نازنین برومند درگذشت
خبر دردناک و باورکردنش برام سخت بود.نازنین بعد از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری سرطان؛ از میان ما رفت.
درگذشت نازنین برومند را به حمید تقوایی و خانواده اش، به توماس شریک زندگی اش و به اعضا و کادرهای تشکیلات آلمان که نزدیک به سه دهه همراه با نازنین برعلیه جمهوری اسلامی مبارزه کرده اند، از صمیمم قلب تسلیت می گویم. جایش در میانمان خالی است.
من بیش از سه دهه با نازنین در کارو فعالیتهای حزب در آلمان، بویژه دهه ٩٠ درهامبورگ با هم بودیم و به همراه تعداد دیگری ازرفقای آن موقع؛ به اعتراف دوست و دشمن هامبورگ را برای مزدوران رژیم “نا امن” کرده بودیم. نازنین یک چهره مصمم و برجسته این مبارزات حزب در هامیورگ بر علیه جمهوری اسلامی بود.
دردوره روی کار آمدن خاتمی و دوم خرداد، سفیران فرهنگی رژیم راهی خارج شده بودند. یک مقصد اینها هامبورگ بود. اولین استارت جلوگیری از حضور سران و مقامات رژیم و سفیران فرهنگی در خارج کشور در آلمان را در دانشگاه هامبورگ؛ کمیته هامبورگ حزب که نازنین دبیرش بوده زدیم. اجازه ندادیم سروش و رژیم جلسه شان را بگیرند. در سالهای بعد از آن هر تجمع و اعتراضی در هامبورگ علیه رژیم شکل میگرفت یا فراخوان دهنده اش از طرف حزب نازنین بود و با جاهایی هم که جریانات دیگر فراخوان میدادند؛ سخنرانش به زبان آلمانی نازنین بود.
نازنین دهها تجمع و آکسیون با رفقای آن موقع در هامبورگ علیه رژیم سازمان داد. در دوره اعتراضات سال ٨٨ تقریبا یک هفته پشت سرم هر روز جلوی کنسولگری رژیم در هامبورگ بود.وی در سالهای اخیر به عنوان یک شخصیت مخالف رژیم و چهره حزب در سطح هامبورگ شناخته میشد.
نازنین بیش از٢٠ سال عضو کمیته آلمان و عضو رهبری آن بود. سالها در تشکیلات آلمان مسئولیتهای مختلفی به عهده داشت. بویژه کار راه اندازی ادبیات آلمانی را ما اساسا مدیون وی هستیم. وی سه سال سردبیر نشریه ماهانه آلمانی حزب بود. با دقت و موشکافی و با حوصله زیاد تمام تلاشش را میکرد را که نشریه با کیفیت و پرملات و با استاندارد عالی زبان آلمانی خوب آماده و منتشر شود.
نازنین علاوه بر اینها فعالیتها، عضو کمیته خارج کشور و هیات اجرایی این کمیته و از مسئولان نهاد اکس در آلمان نیز بود. یک بخش از کار و فعالیتهای نازنین که بیشتر رو به بیرون دیده نمیشد و فقط تعداد انگشت شماری از رفقای حزبی در جریانش بودند، موضوع مدیریت فنی وب سایتها و سرورهای حزب بود. کاری که نیاز به دقت زیاد و آشنایی فنی درعرصه برنامه ریزی کامپیوتری داشت. وی ساعت ها بعضا روزها بعد از ٨ ساعت کار روزانه برای تامین معیشت، می بایست حواسس به کل این فعالیتها هم باشد و هر مشکلی پیش می آمد سریعا با تمام تلاش درصدد برطرف کردنش بر می آمد.این چند مورد را کوتاه اشاره کردم تا دوستان بدانند حزب در آلمان چه کادرمهمی را از دست داد.لازم می دونم یادآوری بکنم که نازنین برومند قبل از درگذشت عضو کمیته مرکزی و عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران بود.
یاد نازنین در فریاد اعتراضات و مبارزه کارگران و مردم ایران برعلیه رژیم آدمکشان اسلامی، در عرصه مبارزه برای رهایی زنان و برای برابری طلبی آزادی و در مبارزه حزب برای به زیر کشیدن کل جمهوری اسلامی و.. همیشه زنده بوده و گرامی خواهد ماند. یادش گرامی باد.
محمد شکوهی
١٧ فوریه ٢٠٢١
عکس نازنین برومند در راهپیمایی اول مه ٢٠١٦ روز جهانی کارگر در هامبورگ

………………….

علی محسنی. پروین معاذی. نسان نودینیان: نازنین عزیز به درود
نازنین عزیز. تو به ما صمیمیت، خوشه ویستی، دوستی و خنده های شیرینت را دادی. سالهای طولانی با تو بودن را فراموش نمیکنیم. تو خیلی خوب و مهربان بودی. آکتیو و یاری دهنده بودی. سالهای طولانی با هم برای دنیایی بهتر و آرمانهای انسانی و سوسیالیسم جنگیدیم. تو همرزم خوب و امید دهنده ای بودی.
نازنین جان! زود رفتی! کارهای زیادی مانده باید بسرانجام میرساندیم. در کنار همرزمانت و دوستانت و ستون قوی که هرباره به آن انرژی و قدرت میدادید ما هستیم.
نازنین جان! با علی و پروین دیروز با شنیدن خبر از دست دادنت اشک های ما سرازیر شد. درباره خوبیهایت صحبت کردیم.
نازنین جان! هر بار در کلن بودی برای تم عزیز مولن کولش میبردید و میگفتید تم منتظر مولن کولش ما است. سوغاتی مشترک ما عزیز جان.
به حمید تقوایی عزیز و میترا دانشی عزیز! به سوسن احمدی عزیز و امیر روشن عزیز و تم عزیز(پارتنر نازنین) و بستگان گرامی صمیمانه تسلیت عرض میکنیم.
علی محسنی. پروین معاذی. نسان نودینیان
١٨فوریه ٢٠٢١

……………………….

کاظم نیکخواه: شوک از دست دادن نازنین برومند عزیز
دیروز۱۷ فوریه نازنین برومند عزیزمان را به دلیل بیماری سرطان از دست دادیم. نازنین انسانی بسیار دوست داشتنی و فداکار بود. او را همیشه با لبخند و طراوت میدیدیم. نازنین با آن چهره جوان و صمیمیش همیشه در محیط پیرامون خود مهر و محبت و دوستی و انرژی برای فعالیت انسانی ایجاد میکرد. متاسفانه در این مدت بیماری به دلیل شرایط کرونا امکان دیدار او را نداشتیم. هرگاه از حال او می پرسیدیم میگفت که حالش رو به بهبود است. خبر در گذشتش ناگهانی و شوکه آور بود. او ۵۶ سال بیشتر سن نداشت و روحیه اش سرشار از زندگی بود. حیف شد و جایش همیشه خالی خواهد بود. درگذشت نازنین برومند را به پارتنرش تام، به سوسن احمدی، حمید تقوایی، میترا دانشی، امیر روشن و همسرش و مهران و کل اعضای خانواده و همچنین به همه اعضا و کادرها و دوستداران حزب تسلیت میگویم.
غمی بزرگ است. ما همه در غم شما شریکیم
کاظم نیکخواه

…………………….

سهیلا خسروی: در غم از دست دادن نازنین عزیزم

نمیدانم چطور شروع کنم با هیچ کلامی، نمیتوانم احساسم را بیان کنم، فقط اینرا میدانم که رفتن نازنین عزیزمان غم سنگینی را روی شانه های همه ما و بخصوص حمید عزیز، سوسن احمدی عزیز، میترا عزیز امیر روشن و پارتنرعزیزش تام بجا گذاشته است، همه ما روزهای سختی را طی میکنیم و هنوز در ناباوری رفتن این عزیز بسر میبریم. من را در غم تان شریک بدانید و از صمیم قلب به خانواده عزیزش و همه رفقای نازنین عزیزم تسلیت میگویم. نازنین عزیز انسانی بسیار دوست داشتی و مهربان بود و قلبی به بزرگی دریا داشت ولی قلب مهربانش خیلی خیلی زود خاموش شد و ما را تنها گذاشت. من هنوز نمیتوانم باور کنم که این عزیز دوست داشتنی دیگه در کنارمان نیست. امیدوارم که با صبر و بردباری بتوانیم با این غم کنار بیائیم. گرچه نازنین عزیز کنارمان نیست ولی یادش و جایش همیشه در قلبهای ما زنده است. از راه دور در آغوشتان میگیرم.

……………………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *