یک دیپلمات- تروریست دیگر جمهوری اسلامی هم در ترکیه دستگیر شد

یک هفته پس از محکومیت اسدالله اسدی،‌ دیپلمات ارشد سفارت جمهوری اسلامی و تیم تروریستی‌اش در بلژیک، بار دیگر موضوع دیپلمات – تروریست‌های جمهوری اسلامی به خبر روز رسانه‌ها در سطح بین‌المللی بدل شده است.

رسانه های ترکیه اعلام کرده اند که محمدرضا ناصرزاده از مقامات کنسولگری جمهوری اسلامی در ترکیه بدلیل مشارکت در قتل مسعود مولوی که آبان سال قبل در ترکیه انجام شده دستگیر شده است. او در تهیه پاسپورت برای علی اسفنجانی که طراح اصلی قتل مسعود مولوی بوده دست داشته است. عبدالوهاب کوچاک قاتل مستقیم مسعود مولوی که با همدستی یک ‌آدمکش حرفه‌ای و قاچاقچی مواد مخدر به نام ناجی شریف زیندشتی، در ربودن «حبیب اسیود» دست داشت، و سیاوش ابازری شلمزاری یک دیپلمات- تروریست جمهوری اسلامی نیز همراه با چند نفر دیگر در ارتباط با این پرونده قبلا در ترکیه دستگیر شده اند.

آیا جای تردیدی میماند که تمامی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی و مراکز فرهنگی و حتی تجاری آن در سراسر جهان مراکز تروریستی و جاسوسی است و پرسنل به اصطلاح دیپلمات ‌آن مشغول شناسایی و تهدید و ترور فعالین سیاسی مخالف حکومت اسلامی هستند؟

جمهوری اسلامی به جرم جنایت علیه بشریت و اقدامات مکرر تروریستی و قتل مخالفین و آدم ربایی در کشورهای مختلف باید محکوم و از روابط و مناسبات بین‌المللی طرد و منزوی شود. سفارتخانه ها و کلیه مراکز سیاسی و فرهنگی و تجاری جمهوری اسلامی در خارج کشور باید بیدرنگ تعطیل شود.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایرن
۱۱ فوریه ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *