zendani siasi

خطاب به ایرانیان مقیم خارج با تمام قوا برای آزادی زندانیان سیاسی

zendani siasi
        فصل نوینی از مبارزه مردم علیه جمهوری اسلامی شروع شده است. مردم به اشکال متنوع و با ابتکارات نوینی به میدان میایند. زندان و زندانى به يكى از مهمترين مسائل جدى در رودرروئى جامعه ايران و دنياى متمدن با حکومت اسلامى تبديل شده است.
حمله به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین که به قصد ارعاب زندانیان سیاسی و کل جامعه صورت گرفت با ضد حمله زندانیان، خانواده هایشان و مخالفین رژیم پاسخی کوبنده گرفت و به ضربه ای علیه خود حکومت تبدیل شد.
        اعدام ها و قانون کثیف قصاص و تلاش برای شریک کردن خانواده های مقتول در جنایات حکومت با موجی از بخشش خانواده ها و بی خاصیت کردن قانون ضدانسانی قصاص ‌مواجه شده است. حکم اعدام ریحانه با اعتراض و دخالت بسیاری از مردم به بى آبروئى كامل برای حکومت و سیستم قضائی اش تبدیل شده است. بسیج اوباش حکومت برای جلوگیری از برپائی روز جهانی کارگر بیشتر از آنکه کارگران و مردم را بترساند٬‌ ترس خود حکومت را به نمایش گذاشت. هوای ناسالم شهرها هزاران جوان را به میدان اعتراض کشانده است و زنان بی حجابی را چنان گسترش داده اند که دستگاه های سرکوب حکومت را ناتوان کرده اند.
        وضعیت زندانیان سیاسی و رهبران کارگری زندانی و تلاش برای خلاصی این عزیزان از سیاهچال های حکومت یک بارومتر مهم اوضاع سیاسی ایران است. در جریان حمله به بند ۳۵۰ اوین زبونی و شکنندگی حکومت برای مردم عیان تر شد. در مقابل مردم خشمگین و معترض مجبور شدند رئیس زندانهایشان را عوض کنند و این محصول مقاومت شجاعانه زندانیان و مبارزه مستمر خانواده هایشان بود.
رعد پرقدرت زندانيان بر آسمان ايران مى غرد. این صداى نسل شكست نخورده اى است كه شايسته وسيعترين پشتيبانى و همبستگى است. كيست كه نداند در چنین فضائی، مبارزه ما در خارج کشور تاثیرگذارتر از همیشه است. جا دارد ایرانیان مقیم خارج نیز همراه با اين قهرمانان در زنجير، تلاش شايسته و نوینی را شروع کنند. جا دارد كه اجتماعات، بزرگتر و همبسته تر شود. سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان در سراسر جهان را بايد بيش از پیش مطلع ساخت و تشویق به حمایت از زندانیان سیاسی کرد. دولت هاى دنيا بايد تحت فشار دائمى اين جنبش باشند تا جرات نكنند با حكومت ديكتاتورى اسلامى در ايران مماشات كنند.
        تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری این مبارزه برای عقب راندن حکومت و سرنگونی آن را بسیار مهم میداند و به سهم خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. ما فعالیت همه جانبه و مستمری را در دستور میگذاریم و همه ایرانیان مقیم خارج و کلیه احزاب و سازمانهای اپوزیسیون را نیز فرامیخوانیم که فعالیت خود را در دفاع از زندانیان سیاسی و برای آزادی فوری آنها تشدید کنند و با تمام قوا و در شهرهای مختلف اروپا و آمریکای شمالی و در هر جا که حضور دارند به میدان بیایند. روزی که در زندان ها بدست مردم شکسته شود و عزیزان مردم به آغوش خانواده هایشان بازگردند دور نیست. هر یک از ما سهم خود را در این مبارزه شکوهمند ادا کنیم.
تمام کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و عقیدتی باید فورا و بی قید و شرط آزاد شوند!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۹ مه ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *