بازداشت شدگان نیشکر هفت تپه به قید وثیقه آزاد شدند، آزادی آنها را تبریک میگوییم

امشب چهاردهم آبانماه بدنبال اعتراضات متحدانه کارگران نیشکر هفت تپه ٤ کارگر بازداشتی حمید ممبینی، مسعود حیوری، ابراهیم عباسی و یوسف بهمنی به قید وثیقه پنجاه میلیونتومانی موقتا آزاد و مورد استقبال گرم همکاران خود قرار گرفتند. این موفقیت و حضور اسماعیل بخشی در جمع استفبال کنندگان صحنه شادی بخشی ایجاد کرده بود.

آزادی کارگران بازداشتی نیشکر هفت تپه را به آنها، به خانواده هایشان، به کارگران نیشکر هفت تپه و به همگان تبریک میگوییم. آزادی این کارگران موقت و با قید وثیقه است، اما یک موفقیت مهم برای کارگران نیشکر هفت تپه است. این کارگران اولتیماتوم داده بودند که اگر تا قبل از ساعت هشت صبح فردا همکاران بازداشتی شان آزاد نشوند برنامه فاز دوم اعتراضاتشان را تدارک خواهند دید و حق مسلم خود میدانند که تجمعاتشان را به مقابل فرمانداری و بداخل شهر شوش ببرند. امشب با آزادی همکارانشان کارگران بار دیگر قدرت اتحاد و همبستگی خود را تجربه کردند.

اکنون اولین خواست کارگران نیشکر هفت تپه بسته شدن پرونده های تشکیل شده برای ٤ همکار بازداشتی خود که امروز موقتا آزاد شده اند و برای سایر کارگران و پایان دادن به دستگیری و احضارها است. کارگران نیشکر هفت تپه بر اجرایی شدن وعده های داده شده تاکید دارند.

حزب کمونیست کارگری حمایت قاطع خود را از خواستها و اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه اعلام کرده و همگان را به حمایت و پشتیبانی از مبارزات آنان فرا میخواند.

زنده باد کارگران نیشکر هفت تپه
پیش بسوی اعتصابات سراسری
پیش بسوی ایجاد شوراها

حزب کمونیست کارگری ایران
١٤ آبان۱۳۹۹، ٤ نوامبر ۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *