smko

جنايت ميکنند تا زنده بمانند!

smko
سمکو خورشيدی را پنجشنبه ۲۷ فروردین بدون اعلام قبلی در زندان کرمانشاه اعدام کردند.
این حکومت زندگیش به جنایت و طناب دار وصل است. وقتی یک خیزش عمومی علیه اعدامها در ایران را شاهد هستند، با سبعیت و دستپاچگی اعدام میکنند تا به مردم اعلام کنند که اوضاع همچون قبل است و میتوانند بکشند.
در کرمانشاه سمکو خورشیدی یک فعال سیاسی را مخفیانه و بدون اعلام قبلی اعدام کردند، به زندانیان سیاسی در اوین وحشیانه حمله کردند و چهار نفر را در یک زندان به دار آویختند و سپس یکی از اعدام شدگان زن را بعد از دو دقیقه پایین آوردند، چون هنوز حکم اعدامش قطعی نبود. این حکومت اسلامی ایران است!
سایتهای خبری درمورد سمکو خورشیدی نوشتند:
سمکو خورشیدی در ۸ فرودین‌ماه ١٣٩٠، در یکی از اتوبان‌های اطراف تهران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. این نیروها در زمان بازداشت وی اقدام به تیراندازی کرده و او از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حالی که زخمی بود بازداشت شد. وی پس از چند ماه نگهداری در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج، به زندان شهر سقز منتقل شد.
این زندانی سیاسی از کردستان در نهایت در اردیبشت‌ماه ١٣٩١، از سوی دادگاه انقلاب شهر سقز به اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب کُرد مخالف حکومت و انجام عملیات مسلحانه، به اعدام محکوم شد. گفتنی است که جنازه سمکو تاکنون به خانواده وی تحویل داده نشده است.
طبق خبر دیگری که هرانا منتشر کرده است روز گذشته رسول فخیراد در زندان مرکزی زاهدان جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده است. طبق این گزارش رسول فخیراد به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس (اعدام) محکوم شده و از سه سال پیش در زندان بسر می‌برد و احتمال می‌رود سحرگاه روز شنبه حکم اعدام این زندانی در محوطه زندان مرکزی زاهدان اجرا شود.

تهاجم و ضرب و شتم زندانیان سیاسی در اوین
دیروز همچنین در پی اعتراض و مقاومت زندانیان در برابر برنامه خشن بازرسی، تهاجم وحشیانه ای علیه آنها به وقوع پیوست و بیش از پنج ساعت به طول انجامید. در این یورش وحشیانه تعدادی از زندانیان مجروح شدند، تعدادی به بیمارستان انتقال داده شدند و تعدادی به افرادی برده شدند. سرهنگ امانیان مسئول کل حفاظت زندانهای تهران و قبادی مسئول حفاظت زندان اوین این حمله را سازمان داده و از نزدیک بر آن نظارت داشتند.
این حکومت اسلامی ایران است. در بحران گیر کرده و برای نجات از بحران به زندانی بی دفاع حمله میکند و عده ای را به دار میکشد. به غلط فکر میکنند با این جنایات میتوانند حکومتشان را نجات بدهند.
کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۷ آوریل ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *