جدید ترین
mina

مبارزه برای تعطیل مرکز اسلامی هامبورگ, این مرکز دست دراز شده حکومت اسلامی است

به دعوت یک سازمان مدافع حقوق زنان ، روز شنبه سوم اکتبر، روزی که درهای مساجد در آلمان برای عموم باز بود، در مقابل مسجد حکومت اسلامی در هامبورگ میتینگی برپا شد که در آن ١٢ نفر از شخصیت های سرشناس منتقد حکومت اسلامی و اسلام سیاسی و همچنین چند نماینده پارلمان آلمان از احزاب متعدد سخنرانی کردند.این یک حرکت مهم بود در ادامه اعتراضاتی که در کشور آلمان در مورد مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به حکومت اسلامی ایران در جریان است.
یک هفته قبل از این میتینگ، روزنامه معتبر دی ولت، مصاحبه و رپرتاژ مفصلی در مورد جاسوسی این مرکز علیه اپوزیسیون حکومت اسلامی منتشر کرد. در این رپرتاژ و مصاحبه مفصل که در روزنامه “ولت ام سونتاگ” منتشر شد، گفته شد که مرکز اسلامی هامبورگ دست دراز شده حکومت اسلامی در آلمان است و این مرکز به سازماندهی ترور و همچنین آموزش تروریستهای اسلامی طرفدار حکومت اسلامی مشغول است.چند ماه قبل نیز بعد از ترور قاسم سلیمانی، در مسجد آبی وابسته به مرکز اسلامی هامبورگ، مراسم بزرگداشت سلیمانی برگزار شده بود که مینا احدی و علی توپراک مسئول سازمان کردها در آلمان و عضو حزب سوسیال مسیحی از این مرکز شکایت کرده بودند و دادستان آلمان این شکایت را پذیرفته بود که در حال بررسی هستند.
میتینگ در مقابل مسجد و سخنرانی های تند نمایندگان پارلمان و همه سخنرانها نشان دادند که مراکز وابسته به حکومت اسلامی که شامل سفارت این حکومت و همین مراکز اسلامی و مساجد آبی و یا امام علی در اروپا و کانادا و امریکا و در همه جا هست، مورد توجه افکار عمومی هست و به ویژه در آلمان حلقه محاصره دور این مراکز دارد تنگ تر میشود.
سخنرانها در این مراسم همگی تاکید داشتند که این مراکز، منافع حکومت اسلامی را پیگیری میکنند. این مراکز سازمان دهنده کلاسهای درس دانشگاه و کورسهای تدریس اسلام هستند که اساسا هدفشان جذب شیعیان از سراسر جهان و تبدیل کردن آنها به تروریستهای طرفدار خمینی و خامنه ای و کسانی است که هم اکنون به سوریه و یمن و افغانستان و .. فرستاده میشوند تا در معیت سپاه پاسداران و سپاه قدس برای سرکوب مردم و دفاع از منافع حکومت اسلامی بجنگند و کشته شوند.
در آلمان صحبت از ممنوع کردن و بستن این مرکز است . بدنبال ممنوع کردن حزب الله در آلمان قدم بعدی ممنوع کردن مراکز وابسته به حکومت اسلامی است، مراکزی که هر ساله در برلین مراسم روز قدس سازمان میدهند و شعارهای کشتن بی خدایان و یهودیها و نابودی کشور اسرائیل را سر میدهند.
یک جنبه مبارزه ما در آلمان، مقابله با نفوذ سازمانهای اسلامی در این کشور بوده است. واقعیت اینست که با رشد و قدرت گرفتن جنبش اسلامی در ایران و در بسیاری از کشورهای منطقه، نیروهای وابسته به این جنبش اسلامی در اروپا و در همه جا پیدا شده و سازمانهای متعدد اسلامی هر یک وابسته به کشوری در اروپا و در همه جا سعی میکنند مردم فراری از کشورهای اسلام زده را در همین جا نیز کنترل کنند. و متاسفانه دولتهای اروپایی و غربی به دلیل سیاست مماشات خود با حکومتهای اسلامی با این نیروها نه فقط کنار میایند، بلکه آنها را نماینده فراریان قلمداد کرده و چنین وانمود میکنند که با دادن امتیازات مالی و معنوی به این سازمانهای اسلامی، مسلمانها !! را در این کشورها ادغام و یا انتگره میکنند. اتفاقات نا میمونی که در سالهای گذشته جلوی چشم همه در حال افتادن هست و ما یعنی کادرها و اعضای حزب کمونیست کارگریو نهاد اکس مسلم که به ابتکار ما تشکیل شده، تنها جریاناتی هستیم که در کنار سازمانهای اتئیست و منتقد دخالت مذهب در سیستم و در آموزش و پرورش، در کنار هم سالها علیه این سیاست مبارزه کرده ایم.
از سوی دیگر بدلیل مبارزات درخشان مردم در ایران و لبنان و عراق و سوریه و بویژه بدلیل مبارزات زنان در این کشورهای اسلام زده، توجه افکار عمومی به این موضوع جلب شده و اکنون شیب زمین به نفع ما عوض شده است.
در هر حال در آلمان داریم بطرف ممنوع کردن مرکز اسلامی هامبورگ و بستن مسجد امام علی میرویم و قرار است بزودی در سطح مقامات بالای آلمان و نمایندگان پارلمان و حتی در حزب سبز آلمان در یک نشست ویژه در این مورد صحبت بشود و به زودی کنفرانس بزرگ دیگری در این مورد در آلمان برگزار میشود که از نظر من همگی کمک خواهند کرد ما به این هدف نزدیکتر شویم.
این یک پیشروی بزرگ ما در تحمیل سیاست بایکوت سیاسی حکومت اسلامی ایراناست. واقعیت اینست که مراکز اسلامی وابسته به حکومت اسلامی، مهمترین مراکز گسترش دست و پای حکومت اسلامی در غرب هستند و فراخوان من به همه فعالین سیاسی و احزاب اپوزیسیون اینست که این مراکز را در همه جای دنیا و بویژه در کانادا ، زیر فشار قرار دهید و کاری بکنید که این مراکز در همه جا بسته شوند.۷ سپتامبر ۲۰۲۰*

انترناسیونال 889

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *