rihanaJabari

يکي از مارها سرش را از سوراخ بيرون آورد!

rihanaJabari

وکیل خانواده سربندی وکیل وزارت اطلاعات در پرونده زهرا کاظمی بود!

شعباني وکيل خانواده سربندي است. اينرا ما امروز در جريان مصاحبه اين جناب با رسانه هاي وابسته به سپاه و وزارت اطلاعات و رسانه هاي مهم جمهوري اسلامي شناختيم. البته اين جناب را در جريان دفاع جانانه از قتل زهرا کاظمي ديده و شناخته بوديم.

بله مردم آزاده ايران! وکيل خانواده سربندي يکي از عناصر مهم وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران است. سند از اين واضح تر نميشد!

او وکيل حکومت اسلامي در بررسي پرونده قتل زهرا کاظمي بود. او نماينده وزارت اطلاعات در اين ماجرا بود. . او از نظام دفاع ميکرد و از طرف وزارت اطلاعات هر آنچه در توان داشت دروغ، تهديد و جعل پرونده و همه چيز بکار برد تا زهرا کاظمي رامقصر قتلش اعلام کند و امروز همين جناب از طرف وزارت اطلاعات نقش وکيل خانواده سربندي را بازي ميکند.

مردم آزاده و معترض به حکم قتل ريحانه جباري!

اين خبر را در دنيا جار بزنيد وکيل، نماينده وزارت اطلاعات است و سرنخ بسياري از ماجراها در اين پرونده در دست اين جناب ” وکيل” است.

کمپين نجات ريحانه لرزه بر جان رژيم انداخته است. فعلا يک مار سرش را از سوراخ بيرون آورده و مي فرمايد به نظام بند نکنيد براي همه بد ميشود. اتفاقا نظام معضل اصلي است. با احکام اعدام و قصاص و زندان و شکنجه و ناخن کشيدنش و با دادگاه کذايي اش که به هيچ سند و مدرکي نگاه نکرده و حکم اعدام داده است. همه اعتراضات متوجه نظام است!
جناب وکيل مي فرمايند که حکم صادر شده و بزودي اجرا خواهد شد. يعني چنگ و دندان نشان ميدهد. و فراخوان ميدهد که حرفي عليه نظام نزنيد خانواده مقتول ناراحت ميشوند.
يکبار ديگر از طرف کمپيني که براي نجات جان ريحانه فراخوان داده و به پيش ميبريم، اعلام ميکنم که با اين اظهار نظر وکيل نظام معلوم شد که پشت ماجرا چه کساني هستند و چگونه با اعلام اينکه از خانواده مقتول رضايت بگيريد ميخواهند کمپين را عملا به بن بست بکشانند و چاقو را پشت خانواده مقتول گرفته و ميگويند رضايت ندهيد و با اعدام ريحانه ميخواهند مخمصه بزرگي که نظام با آن رو بروست را حل و فصل کنند.

مردم آزاده !

اين يک نبرد مهم با حکومتي است که با اعدام و جنايت زنده است. اين نبرد به دليل عطف توجه جامعه بين المللي و حضور فعالانه هزاران نفر و توجه ميليونها نفر در ايران و در سراسر جهان به آن، ميتواند به نتيجه برسد. ما بايد يکبار براي هميشه پوزه وزارت اطلاعات رژيم و سران اين حکومت را به خاک بماليم. پشت صحنه قتل ريحانه اين جنابان هستند. بايد متحدانه اعتراضات را گسترش دهيم و آبروي حکومت اسلامي را ببريم.
اعترضات ادامه خواهد يافت. بايد جواب اين جناب وکيل را با اعتراضات گسترده تر عليه حکومت اسلامي پاسخ دهيم .
جمعه اين هفته ۱۸ ماه آوريل همه جا عليه حکم اعدام ريحانه
مينا احدي
۱۵ آوريل ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *