وقتی عقرب به خودش نیش میزند!

حمید تقوائی
قتل غلامرضا منصوری قاضی فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی آخرین مورد از زنجیره کشتارهای درون حکومتی است. سید احمد خمینی را سکته دادند، سر هاشمی رفسنجانی را زیر آب کردند، و سعیدی امامی, جلاد معروف قتلهای زنجیره ای و بسیاری جنایات دیگر ، را با داروی نظافت خودکشی کردند و حالا هم غلامرضا منصوری را با پرتاب از بلندی کشتند. (البته قتل از طریق پرتاب از بلندی کیفر اسلامی همجنسگرائی است که این بار استثنائا برای بستن دهان خودی ها از آن استفاده شده است.)
مانند دارو دسته های مافیائی یکدیگر را میکشند تا اسرار مخفی بماند. وقتی با خودشان در می افتند ابائی از ترور یکدیگر و حتی اصراری در پنهان کردن این امر از انظار ندارند. بعد از قتل رفسنجانی برای هوادرانش خط و نشان کشیدند که مواظب باشند سرشان زیر آب نرود، و بعد از قتل منصوری نیز معاون روحانی اعلام میکند مواظب داروی نظافت باشید! این جزئی از تهدید خودی ها است برای اینکه اسرار مگوی شبکه مخوف قتل و جنایت جمهوری اسلامی آشکار نشود. مثل مافیا ” کُد سکوت” دارند و کسی که این کُد را بشکند، یا احتمال برود چنین کند، جانش را بباد داده است.
امروز تسویه حسابهای درونی مافیای جمهوری اسلامی ابعاد گسترده ای پیدا کرده است. رئیسی، جلاد عضو هیات مرگ دهه شصت، اکبر طبری معاون صادق لاریجانی، رئیس سابق قوه قضائیه، و ٢٢ نفر دیگر از مقامات قضائی را بعنوان باند ارتشا در قوه قضائیه دراز کرده است. اما کیست که نداند کل جمهوری اسلامی “باند ارتشا” است. کیست که نداند نه مساله فساد و ارتشا به طبری و دارو دسته اش محدود است و نه مساله صرفا بر سر دزدی و فساد است. حتی خوشان هم به این امر معترف اند. حسام الدین آشنا معاون روحانی در واکنش به قتل منصوری میگوید : “به‌ نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در رومانی از دنیا رانده شود. نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب داروی نظافت باشید”.
منصوری یکی از متهمان ردیف چندم پرونده طبری است اما اگر در اروپا محاکمه میشد مبتوانست پای دانه درشتهائی مثل صادق لاریجانی و شاهرودی و رئیسی و حتی دارودسته خامنه ای و نهایتا خود ولی فقیه را بمیان بکشد. محاکمه منصوری میتوانست به افشا و رسوائی کل سیستم قضائی اسلامی و محاکمه کل نظام جمهوری اسلامی تبدیل بشود.
باندهای مافیائی که امروز بجان هم افتاده اند بیش از چهار دهه است خون مردم را در شیشه کرده اند. زده اند و کشته اند و غارت کرده اند و امروز که زیر فشار مبارزات مردم به تنگنا افتاده اند بروی یکدیگر تیغ میکشند. مثل عقربی که وقتی مرگش را نزدیک میبیند به خودش نیش میزند.

از منصوری و طبری و شاهرودی تا رئیسی و لاریجانی و تا روحانی و خامنه ای همگی دستشان تا آرنج به خون مردم آلوده است. این ماشین آدمکشی باید در هم شکسته بشود.
امروز ٣١ خرداد سالگرد کشتار تابستان شصت و روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی است. بزودی روز محاکمه جانیان حاکم در ایران نیز فرا خواهد رسید. دور نیست روزی که همه مقامات و جناحها و دارو دسته های حکومتی در دادگاه های مردمی به محاکمه کشیده بشوند. دادگاههائی که اعدام و سنگسار و ترور و پرتاب از بلندی نه کیفر، بلکه جرم متهمین آنست.
٢٠ ژوئن ۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *