مردم مبارز مریوان! توطئه های دستگاه سرکوب و اعدام جمهوری اسلامی در مریوان را درهم شکنید. مانع دستگیری عزیزانتان شوید!

فرمانده نیروهای انتظامی رژیم در کردستان، روز ۱۸ آذر اعلام کرده است که ٨ نفر معترضین را شناسایی و دستگیر کرده اند. دستگاه سرکوب رژیم از دستگیر شدگان تحت نام «سرشاخه‌های اصلی اغتشاشات مریوان» اسم برده اند و به آنها اتهام “آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی” زده اند. این اتهامات و پرونده سازی ها سیاست همیشگی حکومت بوده است و برای مردم در ایران و کردستان امری آشنا است.

مردم مبارز مریوان!
این پرونده سازیها زمینه سازی برای اعدام و احکام سنگین علیه عزیزان ما است. علیه مردم حق طلبی است که در کردستان و در سراسر کشور علیه مشتی دزد و جنایتکار به میدان آمدند. با تمام قوا باید به دستگیری ها اعتراض کرد. قدرت و توان اینرا داریم این اقدامات سرکوبگرانه را در هم بشکنیم. رژیم بحرانی تر از آن است که بتواند در مقابل اعتراض توده ای مردم مقاومت کند.

باید دست به کار شد! سازماندهی اعتراضات جمعی، برپایی تجمعات اعتراضی در مقابل زندان و ارگانهای حکومت همراه خانواده های دستگیر شده، سازماندهی محلات برای فعالیتهای مداوم علیه دستگیری ها و برای آزاد کردن آنها اقدامات کارساز و عملی هستند.

جوانان مریوان! شما نیروهای جوان دختر و پسر در اعتراضات آبان ماه با شور و شوق انقلابی میتینگ و تظاهراتهای باشکوهی را سازماندهی و در آنها شرکت داشتید. متحد و یکپارچه و با غرور و شور انقلابی علیه نیروهای سرکوبگر جمهوری تمام قد ایستادید. به نمادهای سرکوب و اعدام جمهوری اسلامی حمله کردید و آنها را به آتش کشیدید. شهر مریوان و محلات شهر را تحت کنترل و اراده خودتان درآوردید. جمهوری اسلامی برای سرکوب شما دست به هر اقدام جنایتکارانه ای زد اما شما تسلیم نشدید و به اعتراضتان ادامه دادید. نیروی مقاومت و اعتراض شما مهمترین سرمایه برای سازماندهی مبارزات توده ای برای آزادی دستگیر شدگان است. با این نیروی عظیم مبارزاتی بمیدان بیایید.

سرنگون باد حکومت جنایت و چپاول اسلامی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
١٩ آذر ١٣٩٨
١٠ دسامبر ٢٠١٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *