در پاسخ به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه

صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه رژیم آدمکشان اسلامی دستوری صادر کرده است مبنی بر اینکه همه زندانیان “غیر از زندانیان سیاسی و برخی مجرمان خطرناک” از مرخصی پانزده روزه برخودار شوند.

صرفنظر از همردیف اعلام شدن زندانیان سیاسی عقیدتی با مجرمین خطرناک، اما حتی اگر یک درصد از این “مجرمان خطرناک” هم واقعا مجرم باشند، بطور واقعی هیچکدامشان به اندازه یک هزارم مقامات حکومت اسلامی جنایت نکرده اند و هیچکدامشان انگشت کوچک لاریجانی و خامنه ای و مرتضوی و رادان و خمینی و رفسنجانی و لاجوردی و سایر مقامات ریز و درشت حکومت نمی شوند. بعلاوه جرم و جنایت آنها را هم باید تماما به حساب حکومت و نظامی گذاشت که زمینه ساز اصلی و واقعی جرم و جنایت در جامعه است. افتخار حکومت اسلامی این است که تعداد زندانیان عادی در سه دهه گذاشته از ١٠ هزار به ٢٥٠ هزار رسیده است. تعداد قابل توجهی از این زندانیان مردم شریفی هستند که بدلیل فقر و محرومیت سفته های برگشتی داشته اند، جوانان محرومی هستند که در این نظام به اعتیاد کشیده شده اند و یا زنانی که برای تامین زندگی کودکان خود به تن فروشی روی آورده اند.

حکومتی از مرخصی به زندانیان صحبت میکند که سی سال است زندانیان را شکنجه میکند، مورد تجاوز قرار میدهد، اعدام و سنگسار میکند، چشم در میاورد و دست میبرد. آیا همین چند فقره از جنایات حکومت نشان نمیدهد که مجرمین واقعی، زندانبانان و شکنجه گران و روسای آنها در قوه قضائیه و مجریه و مقننه حکومت اسلامی و در بیت رهبری هستند؟

مردم لیست کامل مجرمین خطرناک و قاتلین و جنایتکاران واقعی را در جیب خود دارند و با سرنگونی حکومت اسلامی، آنها را به دادگاه خواهند کشاند و عزیزان خود را با شکستن درهای زندانها آزاد خواهند کرد. روز آزادی یک جامعه هفتاد میلیونی از چنگ جانیان و مجرمان حکومت اسلامی دیر نیست.
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسياليستی
حزب کمونیست کارگری ایران
٢٩ مرداد ١٣٩٠، ٢٠ اوت ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *