اذیت و آزار خانواده های فعالین سیاسی را قویا محکوم میکنیم!

در ماههای اخیر ما باردیگر شاهد تعرض وحشیانه و ضد انسانی دستگاه امنیتی و سرکوب جمهوری اسلامی به خانواده های فعالین سیاسی هستیم.

نمونه ها بسیارند: خانواده سپیده قلیان و اسماعیل بخشی از طرف نهادهای امنیتی به منظور در هم شکستن مقاومت و اعتراضشان به سیاستهای ضد کارگری و سرکوبگرانه رژیم اسلامی به شدت تحت فشار و دستگاه سرکوب قرار گرفتند. مادر صبا کرد افشاری، فعال مدنی، بازداشت شد. مانع ثبت نام فرزندان کشیش زندانی، یوسف ندرخانی، در مدارس شدند. دختر نوجوان عباس واحدیان در مقابل چشم خانواده مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این تعرض ضد انسانی، به خانواده های فعالین سیاسی در داخل کشور محدود نبوده و در طول سالیان عمر سیاه رژیم اسلامی، خانواده های بسیاری از فعالین سیاسی مقیم خارج کشور نیز مورد انواع تعرضات و سرکوبگری ها واقع شده اند. آخرین نمونه آن دستگیری و اذیت و آزار خانواده مسیح علینژاد است.

خانواده های بسیاری از فعالین حزب کمونیست کارگری و انقلابیون و آزادیخواهان نیز در طول سالیان بسیار و از جمله در ماههای اخیر از جانب رژیم مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته اند.

حزب کمونیست کارگری حکومت اسلامی و سیاست های ضد انسانی اش را شدیدا محکوم میکند. اعمال فشار و تعرض به خانواده های فعالین سیاسی تنها نشانه ضعف و استیصال رژیم اسلامی در مواجهه با موج اعتراضات مردم برای سرنگونی این رژیم و خلاصی از این وضعیت سیاه و نکبتبار است.

مقابله با این سیاست رژیم گوشه ای از مبارزه برای آزادیهای بی قید و شرط سیاسی و آزادی تمامی زندانیان سیاسی و بطور کلی سرنگونی جمهوری اسلامی است. حزب تمامی مردم آزادیخواه و برابری طلب را به مقابله با این سیاست و با حکومت کثیف اسلامی فرا میخواند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۹ مهر ۱۳۹۸، ۱ اکتبر ٢٠١٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *