مردم کرمانشاه هم از پرداخت قبض گاز خودداری کردند

در سنندج هزاران تراکت درمورد قبض ها میان مردم پخش شد
طبق گزارش یکی از خبرنگاران حزب از کرمانشاه، روز ١١ فروردین حدود ٢٠٠ نفر از مردم این شهر در اعتراض به قيمت بالای گاز مقابل شركت گاز دست به تجمع زدند و به قبض های گران گاز اعتراض کردند. مسئولین شركت گاز در مقابل این فشار به مردم گفتند قبض ها را نپردازيد. در همین روز تجمع دیگری از مردم کرمانشاه علیه قبض های گران گاز در ميدان امام حسين این شهر برگزار شد. طبق این گزارش، در ميان مردم محلات مختلف کرمانشاه بحث داغی علیه قبض های گران آب و برق و گاز جریان دارد. بسیاری از مردم میگویند توان پرداخت این قبض را که چندین برابر ماههای قبل است ندارند و آنها را نخواهند پرداخت. لازم به يادآوری است كه در ماههای اخير تراكت های بسياری در این شهر توزیع شده و از مردم خواسته شده است که از پرداخت قبض ها خودداری کنند.
طبق گزارش دیگری از سنندج، روز شنبه ١٣ فروردین دهها هزار نفر از مردم سنندج به بیرون از شهر رفتند و سیزده به در را به جشن و شادی بزرگی تبدیل کردند. در این روز هزاران نسخه تراکت در میان مردم پخش شد که مردم را به نپرداختن قبض های آب و برق و گاز تشویق میکرد. خبرنگار حزب میگوید که پخش این تراکت ها با استقبال گرم مردم مواجه شده و بدنبال پخش این تراکت ها شاهد بحث در میان جمع های مردم حول این مساله بوده است.
در چندین اطلاعیه در هفته های گذشته خبر تجمعات اعتراضی و مقاومت مردم در مقابل قبض های گاز را در شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز و درود و شازند اراک و همینطور در نجف آباد اصفهان به اطلاع رساندیم. حزب کمونیست کارگری مردم سراسر کشور را به تجمعات اعتراضی و نپرداختن قبض آب، برق و گاز فرامیخواند. حزب کمونیست کارگری جوانان و مردم آزادیخواه و کلیه فعالین و دوستداران حزب را به دامن زدن به این مقاومت، پخش هرچه گسترده تر تراکت و اعلامیه در این زمینه و شعارنویسی بر در و دیوار شهرها فرامیخواند.
حزب کمونیست کارگری ایران
١٥ فروردین ١٣٩٠، ٤ آوریل ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *