kargar grosneh

مردم شریف و معترض اهواز و خوزستان مراسم استقبال از روحانی را به محل اعتراض خود تبدیل کنید

kargar grosneh

سه شنبه ۲۴ دی قرار است حسن روحانی به اهواز برود. رژیم هزینه زیادی صرف تشریفات استقبال از او میکند و روحانی طبق معمول بقیه روسای جمهور و مقامات حکومت، مشتی تبلیغ کاذب اندر باب قدرت حکومت میکند و وعده و وعیدهای دروغین به شما میدهد. مردم معترض و خشمگین اهواز و کل خوزستان باید این مراسم ها را به محل اعتراض و طرح خواست های خود تبدیل کنند.
مردم ستمدیده و معترض خوزستان
شما که از فقر و گرانی، بیکاری و یا نپرداختن دستمزدها جان به لبتان رسیده است و حتی از آب و هوای سالم هم شما را محروم کرده اند، اجازه ندهید مزدوران حکومت بار دیگر به شهرتان بیایند، وعده بدهند و شما را سر کار بگذارند و زندگی تان را باز هم خراب تر کنند. هرجا که میتوانید دست به تجمع اعتراضی بزنید، تجمعات فرمایشی حکومتی ها را به محل اعتراضتان تبدیل کنید، خواست های خود را فریاد بزنید، خواست هایتان را بنویسید و بر سر دست بگیرید و به هر شکل که میتوانید علیه شرایط مشقت باری که این حکومت ضد بشری و مقامات دزد و فاسد و جنایتکارش به شما تحمیل کرده اند اعتراض کنید. روحانی هم مانند احمدی نژاد و رفسنجانی و خامنه ای برنامه ای برای بهبود اوضاع شما ندارد. کل برنامه اش، کابینه اش، بودجه اش، ارگان هایش و تبلیغاتش در دشمنی مستقیم با کارگران و اکثریت مردم زحکمتش و دفاع از جهنم موجود است و باید همه جا خود را در محاصره خشم و اعتراض مردم ببیند. تنها از این طریق است که میتوانید دشمنان خود را وادار کنید به خواست هایتان توجه کنند. تنها با قدرت اتحاد و اعتراض میتوانید حقوقتان را از حلقوم این مفتخوران بیرون بکشید.
جوانان خود را برای تجمع اعتراضی علیه فقر و هوای آلوده و مشکل آب، در فرودگاه بین المللی (سه راه فرودگاه) در ساعت هشت صبح آماده کرده اند. وسیعا در این تجمع شرکت کنید. کارگران قند خود را آماده تجمع اعتراضی کرده اند. زن و مرد، کارگر و دانشجو، شاغل و بیکار در این تجمعات اعتراضی شرکت کنید و مشت محکمی به دهان دشمنانتان بزنید.
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۳ دیماه ۱۳۹۲، ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *