niroye entezami

نیروهای نظامی در سردشت جنازه يک جوان سردشتي را به ماشين بسته و روی زمین کشیدند! به این وحشیگری جمهوری اسلامی متحدانه اعتراض کنید!

niroye entezami
برای مردم کردستان٬ صحنه های شنیع آدم کشی وکشاندن جنازه عزیزانشان با ماشین در خیابانها٬ از طرف جانیان اسلامی٬ متاسفانه موضوعی است که بارها تکرار شده است. این صحنه های فجیع انسانکشی و توهین به پیکرهای بی جان آنها٬ فقط و فقط از یک جنبش کثیف و ضد انسانی ساخته است که برای ترساندن و ایجاد وحشت در بین مردمی که از آنها وحشت دارد٬ چیزی جز جنایت و بیرحمی و رذالت نمی شناسد. کشاندن جنازه در خیابان٬ بویژه در روزها و ماههای اول به قدرت رسیدن جنایتکاران اسلامی در کردستان اتفاق می افتاد. اکنون از ترس خیزش و اعتراض عمومی مردم ٬ میترسند و چنین رفتارهایی نمیکنند. یکبار درمهاباد جوانی را در خیابان کشیدند و طوفان درو کردند. امروز البته مردم سردشت و همه مردم در کردستان ایران و بقیه شهرها باید به این رفتار جانیان اسلامی چنان اعتراضی بکنند٬ که پاسداران و اعوان و انصار حکومت اسلامی جرات نکنند با مردم چنین رفتاری را تکرار کنند.
بر اساس گزارش شاهدان عینی از سردشت نیروهای نظامی رژیم اسلامی شب ۴ ژانویه یک جوان ۲۶ ساله به اسم سامان خضری را به ظن حمل کالای قاچاق با شلیک گلوله کشتند و جنازه او را به ماشین وصل کرده و حدود دو کیلومتر رو زمین کشیدند. این جوان اهل روستای “نلاس” از توابع سردشت بوده که چندی قبل زندگی مشترک خود را آغاز کرده بود.
در روز‌های گذشته همچنین یک جوان ٣٠ ساله به نام پوریا اسدی ساکن شهر اسلام‌آباد‌غرب در استان کرمانشاه در یکی از خیابان‌های این شهرهدف شلیک گلولە قرار گرفته و جانش را از دست داد. دوهفته گذشته نیز یک کارگر کولبر به نام رامیار ابراهیمی ۲۳ ساله در منطقە “آلان” سردشت مورد اصابت گلولە نیروهای انتظامی ایران قرار گرفت و بە کما رفت. مدتی قبل یک جوان دیگر اهل نوسود در مرز ایران و عراق نزدیک نوسود به گلوله بسته شد و جان باخت. و….
به این ترتیب هر روز در مناطق مرزی تعدادی از کارگران بیکار که ناچار به کولبری در مرزها برای امرار معاش هستند از جانب نیروهای نظامی رژیم اسلامی به گلوله بسته میشوند و قربانی میشوند و در مورد آخر در شهر سردشت با بیرحمی تمام یکی از این قربانیان را به ماشین بستند و روی زمین کشیدند چنانچه لباسی بر تن او نمانده بود.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری کردستان ضمن محکوم کردن این جنایات رژیم٬ مردم کردستان را فرامیخواند که در مقابل این بی رحمی و اهانت بیشرمانه و وقیحانه جنایتکاران اسلامی ٬ یکپارچه به پا خاسته و به این رفتار ضد انسانی اعتراض کنند. مردم سردشت میتوانند پیشقدم و آغاز کننده این حرکت اعتراضی باشند. کسانیکه سامان خضری را به قتل رساندند و جنازه او را بر زمین کشیده اند باید فورا و بدون فوت وقت به مردم معرفی و محاکمه بشوند.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۷ ژانویه ۲۰۱۴ – ۱۷ دی ماه ۱٣۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *