zelzeleh hormozgan

به یاری زلزله زدگان استان هرمزگان بشتابید! مقامات حکومت دروغ میگویند.

zelzeleh hormozgan
زلزله پنج و نیم ریشتری امروز در استان هرمزگان هزاران نفر از مردم بویژه در شهر بستک، کوه خرد و هرنگ را بیخانمان کرده است. اکثر خانه های خشتی و گلی فروریخته و خانه های دیگر هم ترک خورده و قابل سکونت نیست. مقامات حکومت از یک کشته و چند ده مجروح صحبت میکنند و ادعا میکنند که رسیدگی به زلزله زدگان به سرعت در حال انجام است اما مثل همیشه دروغ میگویند. آنها نه آمار واقعی تلفات را اعلام میکنند و نه کمک قابل توجهی به مردم میکنند. مردم باید با تمام قوا به یاری زلزله زدگان بشتابند و با اطلاع رسانی خود، ابعاد واقعی تلفات و خسارات را به جامعه اعلام کنند.
تجربه بی سرپناه و بی تامین رها کردن مردم زلزله زده بم در کرمان و ورزقان در آذربایجان توسط این حکومت را بخوبی به یاد دارید. بیاد دارید که استاندار مرتجع کرمان مردم بم را تهدید کرد که در صورتی اعتراض مورد سرکوب قرار خواهند گرفت. مردم ورزقان را به یاد دارید که هنوز بعد از دو سال در چادر و کنکس زندگی میکنند. حتی گزارشهای متعددی از بالاکشیدن کمک های مردمی، توسط مزدوران و دست اندرکاران حکومت در جریان زلزله بم و آذربایجان در همان زمان منتشر شد. مردم در سراسر کشور و بویژه مردم هرمزگان باید به حرکت درآیند و ضمن کمک فوری به زلزله زدگان، حکومت را برای کمک به مردم تحت فشار قرار دهند. مقامات میگویند ١٢٠ چادر از ٢٥٠٠ چادر مورد نیاز در اختیار زلزله زدگان قرار داده شده است و با توجه به هوای سرد و بارانی تنها با کمک رسانی وسیع توده ای میتوان زلزله زدگان را از تلفات ناشی از سرما و بیماری نجات داد.
مردم ایران، مردم شریف هرمزگان!
به مقامات و رسانه های رژیم مطلقا اعتماد نکنید. همه آنها دروغ میگویند. حتی سعی میکنند جلو کمک رسانی شما را بگیرند. اما توجه نکنید. در تمام شهرها و مناطق استان به هر شکل که میتوانید به یاری همنوعان خود بشتابید. با تشکیل گروههای امداد به یاری زلزله زدگان بروید. رساندن آب و غذا و پوشاک گرم، لوازم بهداشتی و سایر مایحتاج زندگی به زلزله زدگان و پناه دادن به آنها در خانه های شما، اطلاع رسانی از وضعیت زلزله زدگان و فوری تر از همه اینها کمک به خارج کردن مجروحین از زیر آوارها و رساندن کمک پزشکی به آنها از جمله کمک هائی است که آمار تلفات را پائین میاورد. با تمام قوا به یاری همنوعانتان بشتابید.
حزب کمونیست کارگری ایران
١٢ دیماه ۱۳۹۲، ٢ ژانویه ٢٠١۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *