موشک باران پایگاههای حزب دمکرات کردستان را محکوم میکنیم!

صبح امروز ۱۷ شهریور جمهوری اسلامی در اقدامی جنایتکارانه پایگاههای حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران در کردستان عراق را موشک باران کرد. در نتیجه این حمله دهها نفر از اعضا و کادرهای این دو حزب از جمله چندین نفر از اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان به قتل رسیده و یا مجروح شدند. خبرها حاکی از آن است که تعدادی کودک نیز در این حمله جانشان را از دست داده اند.

گفته میشود که برخلاف ادعای حکومت که موشک ها از ارومیه شلیک شده، این حمله از خاک کردستان عراق صورت گرفته و با اطلاع اتحادیه میهنی کردستان عراق بوده است. موجی از  انزجار و اعتراض علیه جمهوری اسلامی در میان مردم و احزاب سیاسی عراق به دلیل این جنایت و بویژه استفاده از خاک عراق برای حمله به اپوزیسیون جمهوری اسلامی به جریان افتاده است.

حزب کمونیست کارگری این اقدام جنایتکارانه جمهوری اسلامی را شدیدا محکوم میکند و به خانواده های جانباختگان و احزاب دمکرات کردستان صمیمانه تسلیت میگوید. حزب کمونیست کارگری در عین حال اتحادیه میهنی را بدلیل همراهی و همدستی با جمهوری اسلامی شدیدا محکوم میکند.

جمهوری اسلامی چند ساعت قبل از این حمله سه فعال سیاسی در کردستان را نیز اعدام کرد. سران حکومت قصد دارند با این اقدامات چند صباحی حکومت ننگین خود را بیشتر سر پا نگهدارند. اما در محاصره خشم و انزجار دهها میلیون مردم قرار گرفته و جامعه در آستانه انفجاری عظیم علیه بساط حکومت مفتخوران و آدمکشان اسلامی است و جمهوری اسلامی راه نجاتی در مقابل خود ندارد. این جنایات پرونده سران حکومت را سنگین تر خواهد کرد.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۸ سپتامبر ۲۰۱۸

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *