بهنام ابراهیم زاده

بهنام ابراهیم زاده دستگیر شد

روز ٢٦ مرداد بهنام ابراهیم زاده فعال شناخته شده حقوق کودکان و حقوق انسانی بازداشت و  به اداره اطلاعات کرمانشاه منتقل گردید.  از آن روز تا کنون خانواده بهنام هیچ خبری از او ندارند و طبق آخرین خبرها خانواده وی که نگران وضعیت او هستند، برای پیگیری وضعیت بهنام به کرمانشاه رفته اند تا بلکه خبری بدست آورند.

بهنام ابراهیم زاده یک فعال کارگری، فعال دفاع از حقوق کودک و یک چهره شناخته شده مدافع انسانیت است و بخاطر مبارزاتش از خرداد ٨٩ بمدت هفت سال از ایام جوانیش را در زندانهای اوین و رجایی شهر حکومت اسلامی سپری کرد. بهنام همواره با شهامت از آرمانهای انسانیش دفاع کرد و بعد از آزاد شدنش از زندان، همچنان  به مبارزاتش علیه فقر، بی تامینی و حقوق پایه ای مردم ادامه داده است. طی یک سال گذشته و بعد از زلزله سرپل ذهاب بهنام ابراهیم زاده فعالانه در کمک رسانی به زلزله زدگان و تشویق افراد به کمک رسانی به مردم محروم این منطقه یک لحظه دریغ نکرده است. او هنگام بازگشت از سرپل ذهاب دستگیر شد. کمپین برای آزادی کارگران زندانی ضمن محکوم کردن دستگیری وی خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط بهنام است. دفاع از بهنام ابراهیم زاده، دفاع از آزادی و حقوق انسانهاست. وسیعا از او حمایت و پشتیبانی کنیم و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط بهنام شویم.

در شرایطی که مبارزه علیه فقر ، فلاکت و کل بساط جهنمی جمهوری اسلامی ابعادی اجتماعی داشته و جنبش سرنگونی هر روز قدرتمند تر به جلو گام برمیدارد، در شرایطی که یک شعار اعتراضی مردم شعار آزادی زندانیان سیاسی است و این خواست بیش از هر وقت به شعار اعتراض مردم در خیابان ها تبدیل شده است، میتوان درب زندانها را گشود. با تمام قوا در مقابل دستگیری های حکومت اسلامی باید ایستاد و مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی را به جلو برد.

بهنام ابراهیم زاده باید فورا آزاد شود. کارگران و معلمان زندانی و تمامی فعالین سیاسی باید فورا آزاد شوند.

شهلا دانشفر

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

http://free-them-now.com/

Shahla.daneshfar2@gmail.com

٢٩ مرداد ٩٧، ٢٠ اوت ٢٠١٨

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *