آرش دشتی: سناریوی سیاه خودکشی

در خبرها آمده است که یکی از بازداشت شدگان مرتبط با فعالیت های محیط زیست، روز گذشته در زندان اوین، خودکشی کرده است!

معصومه ابتکار، رییس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست در اظهارنظری منفعلانه گفته است:

” بهتراست در زمینه ی خودکشی این فعال محیط زیست فعلا حرفی نزنم، ولی نگرانم”!

در چند روز گذشته تعدادی از فعالان محیط زیست دستگیر شده اند که در میان آنها، معاون سازمان محیط زیست و یک استاد دانشگاه به نام کاووس سیدامامی هم دیده می شود.

می گویند کاووس سید امامی به جاسوس بودن خود اعتراف کرد و خودکشی کرد!

پس از خیزش سراسری دی ماه امسال(۱۳۹۶) و دستگیر شدن بسیاری از معترضان، چند نفر در زندان دست به خودکشی زده اند و کاووس سیدامامی تا این لحظه آخرین زندانی است که خودش را کشته است؟؟؟!!!

سناریوی سیاه حکومت در باره ی بازداشت شدگان خیزش ۱۳۹۶، خودکشی است. در میان سوالات زیادی که در زمینه ی خودکشی وجوددارد، این سوال بیشتر برسر زبان هاست که با وجود این همه دوربین و خبرچین و مراقبت ها و زندانبانان که مورچه را هم زیر نظر دارند، چگونه تا کنون چند زندانی توانسته اند – چنان که قوه ی قضاییه ادعا می کند- خودشان را با کیسه نایلون حلق آویز کرده باشند؟

اسم رمز آدمکشان زندان ها، در سال ۱۳۹۶، خودکشی است.

یعنی پاسداران و زندان بانان، زندانی ها را خودکشی می کنند!

برای آدمکشان جمهوری قتل و غارت اسلامی، فعالان جنبش کارگری، دانشجویی ، زنان و معلمان و درویش و محیط زیست هیچ فرقی نمی کند. حکومت بیداد، برای سرکوب و ارعاب و جلوگیری از شعله ور شدن آتش جنبش سرنگونی، در هر دوره ای دست به جنایت جدیدی می زند. شکنجه می کند، تواب می سازد، اعتراف می گیرد، تیرباران می کند، به دار می آویزد و به انواع بیماری های منجر به مرگ مبتلا می سازد. تجاوز می کند و قرص می خوراند و به عنوان یک سناریوی کثیف و ضد انسانی، معترضان را “خودکشی می کند”.

حکومت زندان و غل و زنجیر اسلامی باید بداند که مردم، هیچکدام از دروغ هایش را دیگر باور نمی کنند و به میدان آمده اند تا پرونده ی قطور سراسر جنایت اش را  برای همیشه ببندند و سران جنایتکار این جرثومه ی فساد و تباهی را به دادگاههای مردمی بسپارند.

۲۲بهمن ۱۳۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *