dadqostar kordestan

هفته تشدید اعتراضات علیه اعدام در شهرهای کردستان ایران!

dadqostar kordestan

نسان نودینیان:
از اوایل آبان ماه امسال(۱۳۹۲) اعتراض به اعدام پردامنه شده است. اعدامهای فله ای توسط نظام جمهوری اسلامی خشم و نارضایتی توده ای را برانگیخته و تنفر از این اعمال جنایتکارانه را پردامنه کرده است! مساله مبارزه با اعدام به سیاست روز و به یکی از چالشهای مهم مردم در شهرهای کردستان تبدیل و صف بندی سیاسی را در جبهه مردم و جامعه ایجاد کرده است. مساله مردم در شهرها «نه به اعدام. زنده باد زندگی!» است. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران و کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران ـ حکمتیست همراه و همگام با صدها کادر و کمونیست آزادیخواه و انقلابی مردم شهرهای کردستان را به تشدید اعتراضات توده ای فراخوانده ایم. این فراخوان در شرایط کنونی که مردم و جوانان انقلابی با برگزاری تجمعات اعتراضی نارضایتی عمیق توده مردم در شهرها را منعکس و عملا به خیابانها کشانده اند، ضروری بود. این فراخوان باید بستر همکاری و نزدیکی چپ و کمونیستها در شهرهای کردستان را بیشتر و بر میزان اعتماد بنفس، و اقدامات ابتکاری بیفزاید. در ایندوره به هر درجه و میزانی مردم و جوانان به هم نزدیک و بر بستر توازن قوا و فضای سیاسی جامعه بر برگزاری و فراخوان به تجمعات محلی و سراسری فکر کنند، راه های شکستن سد و موانع«امنیتی و پلیسی» را تشخیص دهند و با ابتکارات جمعی در ایجاد و دامن زدن به تشدید اعتراضات تلاش کنند، جبهه مردم و جامعه را در ایجاد جبهه توده ای علیه اعدام بجلو هدایت کرده اند.
در هفته تشدید اعتراضات علیه اعدام ــ اسامی و تصاویر حاکم شرعها را با شعار «ننگ و نفرت بر جمهوری اسلامی» و یا«حاکم شرع قاتل ننگ و تفرت برتو» در سطح شهرها را پخش کنید. ــ خانواده های زندانیان سیاسی محکوم به اعدام در چند سال گذشته مردم را به تجمع و اعتراض در حمایت از زندانیان سیاسی تشویق کرده اد. حمایت از فراخوانهای آنها را تشدید و همدوش و همگام با آنها در دفاع و برای لغو احکام اعدام مردم شهرها را تشویق به اعتراض جمعی در اشکال تجمع و راه پیمایی کنید. ــ شعار نویسی «نه به اعدام و زنده باد زندگی» راوسیع و پردامنه کنید. ـ در شهر مریوان که دو زندانی سیاسی «زانیار و لفمان» در خطر اعدام قرار گرفته اند دامنه این اعتراضات میتواند هدفمندتر شود. برپایی تجمع به منظور لغو قرارداد«اجرای حکم اعدام که توسط امام جمعه مریوان با دستگاه قضایی و اجرای احکام اعدامها انجام شده». ـ لغو احکام اعدام این دو زندانی سیاسی(زانیار و لقمان مرادی) فتح سنگر محکمی است در راه پیشروی های جنبش علیه اعدام در ایران.
شكست دادن و متوقف ساختن سیاست اعدام بعنوان شنیع ترین جنایت توسط جمهوری اسلامی وظيفه هر انسان آزاديخواهي است. تقابل و به ميدان آمدن شما در برابر سیاست سرکوبگرانه رژیم اسلامي تنها راه نجات زندانيان در زندانها است. براى متوقف كردن سياست كشتار جمهورى اسلامى، به هر شكل و شيوه اى كه مناسب مى دانيد به ميدان بيائيد. اعدام یک جنایت است و باید به آن پایان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *