حزب کمونیست کارگری ایران
  http://www.wpiran.org

اطلاعیه شماره ٦
بازنشستگان ذوب آهن اصفهان فردا شنبه تجمع میکنند
ساعت ٩ و نیم صبح شنبه، خیابان نشاط، روبروی امور بازنشستگی اصفهان

کارگران بازنشسته ذوب آهن اصفهان، در اعتراض به تعویق دستمزدهای خود ساعت ٩ و نیم صبح فردا شنبه در مقابل اداره امور بازنشستگی اصفهان در چهار راه نقاشی، خیابان نشاط دست به تجمع اعتراضی میزنند. قرار است کارگران بازنشسته ذوب آهن اصفهان و شهرهای فولادشهر، شاهین شهر، فلاورجان، زرین شهر و بهارستان و بقیه شهرها در این تجمع شرکت کنند.

کارگران بازنشسته ذوب آهن حقوق سه ماه مرداد، شهریور و مهر را طلب دارند. کارگران در اواخر شهریور ماه نیز چندین روز متوالی دست به تجمع اعتراضی زدند، علیه دولت و براتی دزد شعار دادند و با اتحاد و تجمعات باشکوه خود، مفتخوران حاکم را وادار کردند تا دو ماه حقوق معوقه خرداد و تیر آنها را پرداخت کنند. در تجمعات آخر شهریور تعداد قابل توجهی از همسران و اعضای جوان خانواده های آنها و همینطور تعدادی از مردم شریف اصفهان شرکت داشتند و سه نفر از همسران کارگران نیز سخنرانی های پرشوری خطاب به جمعیت ایراد کردند و به ظلم و ستمی که بر کارگران میرود و فقر و مصیبتی که گریبان مردم را گرفته است اعتراض کردند. تعدادی از مغازه داران محل و رانندگان و سرنشینان اتومبیل هائی که شاهد تجمع کارگران بودند به گرمی از کارگران حمایت کردند.

از تمام کارگران بازنشسته در استان اصفهان و اعضای خانواده های آنها میخواهیم همگی در این تجمع اعتراضی شرکت کنند. همچنین از کلیه کارگران و معلمان و جوانان و مردم آزادیخواه اصفهان میخواهیم که از کارگران بازنشسته قاطعانه حمایت کنند، به تجمع آنها بپیوندند و علیه گرانی و فقر، علیه ندادن دستمزدها و علیه دستمزدهای ناچیز اعتراض کنند. حقوق بازنشستگان و کلیه کارگران و مزدبگیران زحمتکش باید چندین بار افزایش یابد و حقوق ها سر وقت و بدون یک روز معطلی پرداخت شود.

زنده باد مبارزه متحدانه و پیگیرانه کارگران بازنشسته ذوب آهن اصفهان
زنده باد همبستگی و حمایت خانواده ها و مردم اصفهان از بازنشستگان ذوب آهن

حزب کمونیست کارگری ایران
١٤ مهر ١٣٩١، ٥ اکتبر ٢٠١٢