حزب کمونیست کارگری ایران
  http://www.wpiran.org

اینجا جلوی چشم کودکان خردسال اعدام میکنند!
مردم آزاده جهان: علیه موج جدید سرکوب مردم ایران به میدان بیائید!

مردم آزادیخواه، سازمانهای مدافع حقوق انسان، کارگران همه کشورها!
تصویر به حد کافی گویا است. جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای بقاء، موجی از اعدام (در ملاء عام و نمایش آن از تلویزیون)، سرکوب هرروزه زنان و جوانان به بهانه حجاب و آرایش، اعمال شکنجه های وحشیانه علیه دانشجویان در بند و زندانیان سیاسی، راه انداختن نمایشات اعتراف گیری در تلویزیون، دستگیری و تعقیب رهبران کارگری، دادن حکم شلاق و زندان به کارگران به جرم برپایی اول مه و مشتی جنایت دیگر براه انداخته است. جانیان حاکم بر مردم ایران طی هفته های گذشته کوشیده اند با توسل به هر جنایتی مردم را مرعوب کنند و البته نتوانسته اند! شواهد نشان میدهد مردم ایران در عزم خود برای سرنگونی جمهوری اسلامی مصمم تر میشوند و از طرف دیگر توجه مردم جهان به مبارزه عظیم و عادلانه مردم ایران بیش از پیش جلب میشود. تظاهرات جهانی ٩ اوت برای آزادی محمود صالحی و اسانلو که به فراخوان سازمانهای کارگری جهانی و جریانات سیاسی چپ ایران در بیش از ٣٠ شهر جهان در برابر سفارتخانه های جمهوری اسلامی برپا شد، و برپایی اعتراضات بین المللی توسط نهادهای گوناگون علیه اعدام در ایران، جلوه ای از این گسترش همبستگی جهانی با مردم ایران است. با اینهمه رژیم اسلامی همچنان بر سر کار است و راهی جز کشتار بیشتر، جز اعدام و زندان و ارعاب بیشتر نمی شناسد. باید با قدرت هرچه بیشتر به میدان آمد و همراه با مردم ایران جلو این توحش را سد کرد.

حزب کمونیست کارگری با تمام قوا در مقابل این موج جدید سرکوب و اعدام و توحش حکومت اسلامی می ایستد و همه مردم آزادیخواه در سراسر جهان را به حمایت هرچه فعالتر و وسیعتر از مردم ایران فرامیخواند. مردم ایران، کارگران، زنان، دانشجویان، معلمان و جوانان که هر روز با رژیم آپارتاید جنسی، رژیم اعدام و زندان، رژیم تحمیل فقر مطلق به تمام کارگران و اکثریت مردم ایران در نبردند، به کمک و حمایت گسترده تر شما نیاز دارند. باید دنیا علیه سران جانی حکومت اسلامی به حرکت درآید و آنها را سر جای خود بنشاند. ما اطمینان داریم با کمک شما میتوانیم موج جدید اعدام و سرکوب در ایران را متوقف کنیم و هجوم تازه اوباش حکومت به مردم ایران را در هم شکنیم.

حزب کمونیست کارگری به نمایندگی از طرف کارگران و مردم ایران مصمم است تا در همکاری با اتحادیه های کارگری و سازمانهای مدافع حقوق زنان و دیگر نهادهای مترقی، نیروهای اپوزیسیون و ایرانیان مقیم خارج کشور، افکار عمومی جهان را با تمام قوا علیه رژیم اسلامی و در حمایت از مردم ایران بسیج کند. به هر وسیله که میتوانید علیه موج اعدام و ارعاب در ایران اعتراض کنید. دولتها را تحت فشار دهید تا علیه جنایات جمهوری اسلامی رسما و علنا اعتراض کنند. در تجمعات اعتراضی علیه جمهوری اسلامی شرکت کنید، به سران جمهوری اسلامی و مراجع بین المللی نامه های دسته جمعی بنویسید و خواهان توقف فوری اعدام ها و سرکوبها شوید. اجتماعات و اعتراضات ابتکاری در محل کار و دانشگاه و مدرسه و شهر خود و بویژه در برابر سفارتخانه های جمهوری اسلامی برپا دارید و اعلام کنید که از تلاش مردم ایران برای رهایی از شر حکومت آدمکشان حمایت میکنید. مردم ایران با چنین حمایت وسیع و بین المللی از سوی شما مردم آزادیخواه جهان، پشتگرمی بیشتری پیدا خواهند کرد، خود را در برابر رژیم اسلامی قدرتمندتر خواهند دید، این رژیم را به عقب خواهند راند و سرانجام خود و جهان را از شر آن رها خواهند کرد.

حزب کمونیست کارگری ایران
٢٥ مرداد ١٣٨٦ - ١٦ اوت ٢٠٠٧