حزب کمونیست کارگری ایران
  http://www.wpiran.org

در هشت مارس خواهان لغو حکم اعدام کبرا رحمانپور و آزادی فوری او شویم

کبرا رحمانپور ٢٣ سال دارد، حدود ٤ سال است در زندان بسر میبرد، به اعدام محکوم شده و بارها پای چوبه دار رفته است و هربار بخاطر فشارهای جهانى و نارضایتى عمیقى که در جامعه ایران علیه رفتار جنایتکارانه حکومت اسلامى با کبرا وجود دارد، از اعدام نجات یافته است. در روزهای اخیر بار دیگر کبرا را به دادگاه کشاندند و حکم اعدام را بالای سر او گرفتند. آنچه بر کبرا گذشته است به تنهائى ماهیت جنایتکارانه حکومت اسلامى و قوانین اسلامى را به همگان نشان میدهد. کبرا را باید از دست جانیان حاکم نجات دهیم.

سهم کبرا از زندگى چیزی بجز فقر و دربدری و فلاکت و تحقیر نبوده است. کبرا انسانى است که بجرم زاده شدن در جامعه ای که فقر را به او و میلیونها نفر دیگر تحمیل کرده است، بجرم زاده شدن در جامعه ای که یک مشت جانور اسلامى ضدزن و ضدانسان بر آن حکومت میکنند، چهار سال است در زندان های جمهوری اسلامى زیر تیغ اعدام بسر میبرد. آنچه بر سر کبرا آورده اند به تنهائى سند محکومیت جمهوری اسلامى، سند محکومیت قوانین و سنت های ارتجاعى و ضدزن و محکومیت نظام کثیف و ظالمانه سرمایه داری است.

اعتراض به حکم اعدام کبرا اعتراض به این نظام توحش است، اعتراض به فقر، بیحقوقى زن، به مجازات اعدام و به حکومت مرتجع اسلامى و قوانین ضدبشری آن است. اعلام انزجار و اعتراض به تمامى سران جمهوری اسلامى و دفاع از انسانیت و حرمت انسان است.

در تجمعات هشت مارس، در قطعنامه های هشت مارس، در راهپیمائى ها و شعارهای هشت مارس، به ظلمى که بر کبرا رفته است اعتراض کنیم و خواهان لغو حکم اعدام کبرا و آزادی فوری او شویم.

گرامى باد هشت مارس روز جهانى زن

حزب کمونیست کارگری ایران

٦ مارس ٢٠٠٥، ١٦ اسفند ١٣٨٣