حزب کمونیست کارگری ایران
  http://www.wpiran.org

چوبه های دار را روی سرشان خراب کنیم!
زندان، شکنجه، اعدام دیگر اثر ندارد!

جمهوری اسلامى در آخرین روزهای حاکمیت منحوسش، سیاست اعدام، سنگسار، دست و پا بریدن و چشم درآوردن را تشدید کرده است. در دو هفته اخیر حمزه قادری، جلال شوقى، جلال باویزه ای و صالح گودرزی، زندانیان سیاسى و از اعضای حزب دمکرات کردستان ایران در شهرهای کردستان اعدام شدند. در سه روز گذشته دو نفر در سپیدار اهواز، که ٢٣ و ٢٦ سال سن داشتند در ملاء عام اعدام شدند. در زندان قصر ٥ نفر بنامهای مصطفى محمدی، رسول سلیم خانى، زهرا نظری، محمد على و حسن یوسفى بدار آویخته شدند. روز ١٧ مهر نیز در تهران على برومند ٣٩ ساله و دل آقا براتى ٣٧ ساله، که از شهروندان افغانستانى بودند، اعدام شدند. ٥ نفر دیگر نیز در تهران محکوم به اعدام شده اند. به این کارنامه کثیف و سر از پا جنایت باید بریدن انگشتان دست دو نفر را در شهر همدان در ملاء عام، و دستگیری صدها نفر را در مهمانى ها اضافه کرد.

خود رژیم اسلامى میداند و بخشى از حکومتیها هم به آن اعتراف میکنند که این سیاستها دردی از اینها دوا نمیکند. تماما از سر استیصال و بن بست همه جانبه است. از ١٨ تیر مردم پیام "زندان، شکنجه، اعدام دیگر اثر ندارد" را کف دست اینها گذاشته اند. هدف این اعدامها سد کردن اعتراض رو به اوج مردم برای سرنگون کردن حکومت طالبانهای ایران است.

اما این سیاست رژیم اسلامى باید به قاطعانه ترین اشکال از طرف مردم پاسخ بگیرد. باید چوبه های دار را بر سرشان ویران کرد! باید شعار و مطالبه توقف فوری اعدام ها و آزادی کلیه زندانیان سیاسى را به شعار اعتراضات و اجتماعات تبدیل کرد. اینها در بحران و تشتت دست و پا میزنند، باید پائین شان کشید، و بعنوان عاملین جرم و جنایت علیه مردم ایران به محاکمه شان کشید.

حزب کمونیست کارگری مردم آزادیخواه را علیه رژیم نکبت و جنایت اسلامى و علیه سیاست شنیع اعدام به اعتراض گسترده و متحدانه فرا میخواند. در خارج کشور همه مردم آزادیخواه را فرامیخوانیم در میتینگ ها و تظاهراتهای اعتراضى ما علیه اعدام ها شرکت کنند.

مرگ بر رژیم اسلامى سنگسار و اعدام!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران

(٢٥ مهر ١٣٨١ - ١٧ اکتبر ٢٠٠٢)